כל שנה יותר קשה מקודמתה: צער בעלי חיים ר"ג והסביבה זקוקים לעזרה שלך

עמותת "צער בעלי חיים רמת גן והסביבה" נמצאת בעיצומו של קמפיין מימון המונים, והיא קוראת לכל אוהבי בעלי החיים - והכלבים בפרט - לסייע לה להמשיך את העבודה החשובה

עמותת "צער בעלי חיים רמת גן והסביבה" נמצאת בעיצומו של קמפיין מימון המונים, והיא קוראת לכל אוהבי בעלי החיים – והכלבים בפרט – לסייע לה להמשיך את העבודה החשובה.

"תרומתכם הכרחית לנו כדי שנוכל להמשיך לעזור לבעלי החיים, ולקיים את שלל פעילויות העמותה", קוראת העמותה, "בשביל זה אנחנו חייבים אתכם לצדנו".

בצב"ח ר"ג והסביבה מציינים כי "כל שנה יותר קשה מקודמתה. ההוצאות הולכות וגדלות, והקושי לתחזק בית מחסה ולהפעיל את שלל הפעילויות הוא רב, ואפילו רב מאוד". בעמודה מציינים כי מתחילת השנה הוציאה העמותה 200 אלף ש"ח על הפעלת בית המחסה ועל פרויקטים חינוכיים.

בין שלל הפעילויות של העמותה, עליהן גם כתבנו במגזין כלבים, הפעילים גם מחפשים בית חדש לכלבים שנמצאים תחת חסותם. "המקום ישן ורעוע, ואינו מתאים לכלבים המדהימים. אנחנו מתפללים שנמצא להם בית אוהב – עם מזגן!"

מנכ"ל העמותה יובל נבון בהרצאה מול תלמידים \\ צילום: יח"צ
מנכ"ל העמותה יובל נבון בהרצאה מול תלמידים \\ צילום: יח"צ

במקביל לקמפיין מימון ההמונים, צער בעלי חיים רמת גן והסביבה מחפשים כל גורם שיוכל לסייע במציאת שטח חדש לבית המחסה של העמותה, כדי שהכלבים והחתולים יקבלו את התנאים הראויים עבורם.

כזכור, עמותת צער בעלי חיים רמת גן והסביבה מקיימת פעילויות שיקום לבעלי חיים, תכניות הפעלה לילדים עם צרכים מיוחדים ולצעירים המתמודדים עם הפרעות נפשיות.

בעמותה מדגישים כי רק בחצי השנה האחרונה הצליחו חבריה להציל ולשקם מעל 200 כלבים וחתולים. חלקם כבר מצאו בית חדש ואוהב, וחלקם עדיין מחכים למשפחה חדשה. הוצאות בית המחסה, הכוללות אחזקה, מזון וטיפולים וטרינריים עומדים על מעל 120 אלף ש"ח.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני