בעלי צ'יוואווה וגזעים נוספים: לרויאל קנין יש בשורות עבורכם

רויאל קנין הקימה פעילות מקומית בישראל ויש לה בשורות טובות לבעלי כלבים מגזעים שונים
צ'יוואווה

רויאל קנין (Royal Canin), היצרנית הצרפתית של מותג הסופר פרמיום למזון ותוספי תזונה לכלבים, הקימה פעילות מקומית בישראל והחלה בשיווק ישיר לחנויות מתמחות בציוד לבעלי חיים ומרפאות ווטרינריות. 

הכניסה הרשמית לשוק הישראלי מלווה בהשקת מוצרים חדשים מסדרת Breeds, המבוססת על פורמולות העונות על הדרישות הייחודיות של 17 גזעי כלבים שונים. 

סדרה זו משווקת בישראל בהצלחה וכעת יצטרפו אליה מוצרי מזון ייעודיים ל-6 גזעי כלבים פופולריים במיוחד: צ'יוואווה, ג'ק ראסל, קוקר ספניאל, ביגל, וסט היילנד וייט טרייר ותחש. הפורמולות הייחודיות מסדרה זו מבוססות על רכיבי התזונה הנכונים לכל גזע וגזע והכמויות המדויקות של כל רכיב, לתזונה בריאה ומאוזנת וכחלק מהרפואה המונעת של כלבים. פורמולות המזון הייחודיות פותחו במעבדות רויאל קנין על מנת להתאים למבנה הפנים והלסת, מבנה העצמות, סוג העור והפרווה של גזעים ייחודיים. 

"אנחנו שמחים לצאת לדרך בישראל", אמר יוראי גרוסוש, מנכ"ל רויאל קנין ישראל, "אנחנו שמחים לצאת לדרך בישראל, אנחנו מודעים למחסור שאפיין את השוק בחודשים האחרונים ועושים מאמצים רבים כדי שהלקוחות הנאמנים שלנו יוכלו למצוא את מוצרי רויאל קנין בהקדם האפשרי בכל החנויות המתמחות בציוד לבעלי חיים ובמרפאות הווטרינריות". 

הוא הוסיף כי "בימים אלה אנו משיקים מגוון רחב של מוצרים חדשים מסדרת Breeds, המציעה פורמולות ייעודיות לגזעים ייחודיים כגון צ'יוואווה, קוקר ספניאל, ביגל ועוד. אני בטוח שבעלי כלבים וחתולים רבים יסתייעו במוצרים אלה, המתאימים באופן מדויק למבנה הגוף של כל גזע ולבעיות הרפואיות המאפיינות אותו".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני