באר שבע: בן 70 נאשם בשיסוי כלביו בחתול עיוור ותיעד את הכל

תושב באר שבע תיעד כיצד הכלבים שלו מתעללים בחתול עיוור וחסר ישע. כעת הוא מואשם בהתעללות בבעל חיים חסר ישע

תושב באר שבע מואשם כי תקף חתול עיוור ושיסה בו את כלביו. על פי כתב האישום שהגיש משרד החקלאות לבית משפט השלום בבאר שבע, החתול הסתתר מאחורי עציץ, אך הנאשם דחף אותו ממחבואו ואפשר לכלבים שבחזקתו לתקוף ולנשוך את החתול מספר דקות. עוד עולה מכתב האישום כי האיש השליך על החתול עציץ ובעט בו תוך שהוא עצמו מתעד בצילום את המעשים. 

ההתעללות הקשה נמשכה גם לאחר שהחתול יצא מהחצר. בכתב האישום מתואר עוד כיצד אפשר הנאשם לכלביו לצאת אחריו על מנת להמשיך לתקוף אותו ובעט בו פעם נוספת.

הממונה על התביעות במשרד החקלאות, עו"ד אורי סירוטה ציין כי "מדובר במעשים חמורים של התעללות והתאכזרות כלפי בעל חיים חסר ישע, המעידים על אטימות לב וקהות חושים". הוא הוסיף כי במשרד החקלאות סבורים כי "יש להחמיר בענישה הנוהגת ביחס לפגיעה בבעלי חיים, להוקיע מעשי אכזריות המבוצעים כלפי בעלי חיים ולהשמיע את קולם של החלשים שאינם מסוגלים להגן על עצמם".

משרד החקלאות קורא לציבור לדווח על מקרים מסוג זה למוקד המשרד בטלפון: 9096*. המוקד פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. 

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני