פינת הגאדג'טים: 3 צעצועים חכמים שיעשו לכלבכם את היום

עם כמה שאנחנו אוהבים כלבים, לא כולנו יכולים להקדיש להם את כל הזמן שהם צריכים. בדיוק בשביל זה ישנם כמה גאדג'טים שיעזרו לכלבים שלכם לשחק וליהנות - גם כשאתם לא לידם

כלבים נמצאים לצדנו אלפי שנים. כחברה אנושית השתנינו מאוד מאז שבני אדם וכלבים החלו לחיות אלה לצד אלה, והיום הטכנולוגיה מעצבת את מי שאנחנו – לטוב ולרע. איך  השפיעה הטכנולוגיה על הכלבים שלצדנו? מצד אחד – יש חידושים טכנולוגיים בתחום הווטרינריה שמובילים לשיפור איכות חייהם. מצד שני – העובדה שאנחנו תקועים מול המסך רוב היום גורם לנו לבלות פחות זמן עם הכלב שלנו, ואפילו בזמן טיול, הרבה פעמים אנחנו מסתכלים במסך ואין כמעט אינטרקציה עם הכלב.

גם עולם הגאדג'טים החל לקרוץ לאחרונה לכיוון הכלבים ובעליהם. בתחום הצעצועים החכמים יש רעיונות מדליקים שיש להם פוטנציאל לא רע לשמח את החבר על ארבע שלכם. הנה שלושה מהצעצועים שבטוח יעשו את היום לכלב מדוכדך.

רובוט פיטנס זורק חטיפים

הרובוט האינטרקטיבי הזה נועד להפגת השיעמום של כלב כשהוא נשאר לבד בבית. הרובוט מתגלגל בחדר בצורה שניתנת לשינוי, תוך כדי התגברות על מכשולים וזורק חטיפים לכלב.  

עצם חכמה

צעצוע העשוי מחומרים עמידים שהכלב יכול ללעוס בלי להרוס. העצם יכולה לזוז בעצמה או שאתם יכולים לשלוט בה בעזרת אפקליציה וככה בעצם לשחק ביחד עם הכלב.

זורק כדורים אוטומטי

מתעייפים מלזרוק את כדור הטניס לכלבכם? הפתרון הזה בשבילכם: זורק כדורים אוטומטי לא מתעייף אף פעם, וכן מצפה שהכלב יניח את הכדור במקום המיועד, כך שהגאדג'ט הזה מספק על הדרך גם אפשרות להכניס לכלבכם קצת משמעת.

קשה לפספס את הכיוון הכללי שבו הולכת הטכנולוגיה בתחום הצעצועים לכלבים: היא עושה לנו את החיים קלים יותר, ומשחררת אותנו מהאחריות לשחק עם הכלב שלנו. הרובוטים זורקים במקומנו כדורים, נותנים לכלב חטיף ומסיחים את דעתו של כדי שלא ירגיש בודד בזמן שאנחנו לא שם או בזמן שאנחנו עסוקים בשלנו.

זו המציאות בחברה המודרנית שבה הכלבים מוצאים את עצמם מוזנחים יותר ובודדים יותר, ויש לצעצועים החכמים פוטנציאל להקל עליהם בהתמודדות הזו. עם זאת, יש לזכור שהכלב תמיד יעדיף שאתם תזרקו לו את הכדור מאשר מכונה יקרה ומדליקה ככל שתהיה, מכיוון שמה שעושה את הכלבים מאושרים יותר היא האינטרקציה עם בני האדם.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני