בגלל הקורונה: בניו יורק אין יותר כלבים לאימוץ

בזמן שבישראל זינק שיעור נוטשי הכלבים, בניו יורק המגמה הפוכה. "אין לנו כלבים בכלל עבור מי שרוצה לאמץ". הצרה המתוקה של ארגוני בעלי החיים בתפוח הגדול
אימוץ כלבים בניו יורק נמצא בבעיה בגלל הקורונה

נגיף הקורונה גרם להמון בלאגן ברחבי העולם. אנחנו לא מדברים על החולים ומתים שהנגיף הקטלני הזה מביא עמו, אלא את החוסרים שצפים ועולים בכל מיני מקומות: ניירות טואלט, אלכוג'ל, מסכות וגם בקבוקי מים.

לצד כל המחסורים האלה, בעיר ניו יורק נתקלו התושבים במחסור אחר – מחסור בכלבים לאימוץ. וגם בחתולים.

מסתבר שבזמן שתושבי ניו יורק רצו לסניפי הסופר מרקט כדי להצטייד במזון, בתרופות ובנייר טואלט, יש מי שרץ למקלטי הכלבים העזובים כדי לאמץ חבר לשעת צרה.

המקלטים ריקים מכלבים

שני ארגונים למען בעלי חיים בניו יורק דיווחו כי המקלטים שלהם ריקים לחלוטין, או שהם כמעט ריקים. זאת, לאחר זינוק בבקשות לאימוץ בשבועיים האחרונים – פי עשרה מתקופה רגילה.

נראה כי ההוראה להישאר בבית גרמה לתושבי התפוח הגדול לחפש חברים על ארבע שינעימו להם את הבידוד.

"בשלב זה, אין לנו בכלל כלבים עבור מי שרוצה לאמץ", סיפרה אנה לאי, מנהלת השיווק באחת העמותות הגדולות בעיר. "זו בעיה שכיף לנו להתמודד איתה".

בינתיים, נגיף הקורונה מביא עמו בשורות טובות גם לחברות שעוסקות במוצרים לחיות מחמד. בזמן שהבורסה התרסקה, דווקא מניות חברת Chewy Inc זינקו. גם מניות חברת PetMed Express Inc, שמייצרת תרופות לחיות מחמד זינקו בשבעה אחוזים.

בישראל המגמה הפוכה

בינתיים, בישראל, נראה כי המגמה הפוכה. ארגוני זכויות בעלי חיים מדווחים על עלייה של קרוב לשלושים אחוזים במספר הנטישות של כלבים. זאת, למרות שכבר ברור שכלבים לא יכולים להידבק בנגיף הקורונה שמסכן בני אדם בכל רחבי העולם.

בנוסף, לאט לאט נראה כי הנחיות הסגר רק הולכות ומחמירות, וייתכן שבקרוב כל הנוטשים ירצו מחדש את הכלבים שנטשו כדי שיוכלו לטייל איתם ברחוב.

אנחנו מקווים שבעלי החיים לא יחזרו אליהם. מי שנטש פעם אחת – לא מגיע לו ליהנות מכלב.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני