גינות כלבים תל אביב: האם יש גינה קרובה אלי [מפה]

גינות כלבים בתל אביב הן הדרך הטובה ביותר שבה הכלב שלכם יכיר חברים חדשים. כדי לדעת איפה הגינה הקרובה אליכם - הכנו מפה עם כל המקומות השווים לכלבים בעיר
גינות כלבים תל אביב | איפה הגינה הקרובה אלי

אם יש עיר עם הרבה גינות כלבים תל אביב בטוח מחזיקה בשיא. קרוב ל-40 אלף כלבים חיים בעיר ללא הפסקה, והעירייה מנסה לדאוג גם להם.

לשם כך הקימה עיריית תל אביב יותר מ-70 גינות שבהן מותר לשחרר את הכלבים בלי רצועה. הגינות תוכננו והוקמו על ידי האגף לשיפור פני העיר, יחד עם הוטרינר העירוני המקומי.

אם אתם מחפשים גינות כלבים בתל אביב, הגעתם למקום הנכון. למטה תמצאו מפה עם כל גינות הכלבים בעיר, כדי שתדעו לאן ללכת כדי שהכלב שלכם יכיר חברים חדשים.

לפני שאתם יוצאים מהבית אל הגינה – שימו לב: אם הכלב שלכם מוגדר בחוק כ"כלב מסוכן", הוא יהיה מחויב ברצועה גם בגינת הכלבים.

עיריית תל אביב הקצתה גם חופים בהם מותר לשחרר כלבים. ישנם ארבה חופים כאלה. אם אתם מחפשים חופים לכלבים תל אביב – גם הם מופיעים במפה שלמטה.

מפת גינות כלבים בתל אביב

אין מה לומר, בכל מה שנוגע לטיפוח גינות כלבים תל אביב נותנת עבודה. יחד עם זאת, ברור לנו שיש עוד הרבה לאן להתקדם.

יש לכם הערות על גינת הכלבים שלכם בעיר? כתבו לנו בתגובות כאן למטה!

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני