רויאל קנין ישראל וההתאחדות לכלבנות בשיתוף פעולה למען הכלבים הגזעיים

רויאל קנין ישראל וההתאחדות הודיעו על הנגשת מידע בין הארגונים - עם דגש על תחום התזונה הייחודית לכלבים גזעיים, כדי להתאים את המזון המדויק לכל סוג כלב
ההתאחדות לכלבנות ורויאל קנין הודיעו על שיתוף פעולה

רויאל קנין ישראל (Royal Canin) וההתאחדות הישראלית לכלבנות הודיעו בתחילת השבוע (יום ראשון) על שיתוף פעולה שנועד לחזק את הקשר בין שניהם למען הכלבים המתועדים בישראל.

במסגרת שיתוף הפעולה, שני הגופים ישתפו זה עם זה ידע בתחומי תזונה, בריאות, רפואה ועוד נושאים שקשורים לרווחת הכלבים.

ההתאחדות הישראלית לכלבנות היא ארגון הגג של העמותות העוסקות בקידום גידול וטיפוח כלבים גזעיים וספורט כלבני בישראל. כלב מתועד הוא "כלב גזעי" הרשום בספר הגידול ומטפחיו עומדים בתנאים שנקבעו ע"י ההתאחדות לכלבנות.

רויאל קנין ישראל וההתאחדות הודיעו על הנגשת מידע בין הארגונים – עם דגש על תחום התזונה הייחודית לכלבים גזעיים, כדי להתאים את המזון המדויק לכל סוג כלב.

בנוסף, החיבור יכלול שיתופי פעולה מסחריים לטובת מגדלי הכלבים החברים בהתאחדות, חיבור בין הגופים בתערוכות ובאירועים, כאשר התחום יחזור לשגרה, והטבות ומבצעים ייחודיים שיוצעו מעת לעת לבעלי כלבים החברים בהתאחדות.

"נוכל להפיק רבות מהידע"

רויאל קנין, מותג מוביל של תאגיד המזון הבינלאומי 'מארס', החלה את פועלה באמצעות עבודה עם גזעים שונים של כלבים וחתולים ושיתוף פעולה עם מגדלים מובילים. כיום החברה מייצרת 31 פורמולות ייחודיות המותאמות לגזעים השונים של חיות המחמד. "מדובר בשיתוף טבעי בנינו ובין התאחדות הישראלית לכלבנות", אמר יוראי גרוסוס, מנכ"ל רויאל קנין בישראל והוסיף כי: "מדובר בבשורה אמיתית ומשמחת עבור מגדלי הכלבים המתועדים בישראל, ואנחנו שמחים על החיבור החשוב הזה. וכן, יש מקום לכלבנות גזעית בישראל כל עוד הכוונה היא לכלבנות מתועדת ומבוקרת".

שני הגופים ישתפו פעולה. צילום מההודעה על שיתוף הפעולה \ יח"צ

אלון גלילי, יו"ר ההתאחדות הישראלית לכלבנות הוסיף: "כגוף שעיקר פעילותו קידום רווחת כלבים וגידול נכון ואחראי של כלבים ההתאחדות הישראלית לכלבנות שמחה מאוד על הקשר עם מותג בינלאומי מוביל, אנו בטוחים שנוכל להפיק רבות מהידע והניסיון רב השנים שיש לרויאל קנין בכל הקשור לתזונת והתפתחות הכלב ולחלוק אותו עם חברינו".

ההתאחדות הישראלית לכלבנות (ע.ר) מהווה ארגון גג של העמותות (מועדונים וחוגים) העוסקות בקידום גידול וטיפוח כלבים מתועדים וספורט כלבני בישראל. ההתאחדות הינה הגוף הישראלי הבלעדי המוכר ע”י הפדרציה הכלבנית העולמית (FCI) והיא כפופה לתקנותיה. ההתאחדות הישראלית לכלבנות הוקמה בשנת 1972 והינה הארגון בר הסמכא היחיד בישראל בכל הקשור לכלבים גזעיים ולספורט כלבני.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני