צריכים להסיע את הכלב? מלאו את הפרטים וקבלו הצעת מחיר!

מונית לכלבים: כל מה שצריך לדעת כדי להגיע עם הכלב ממקום למקום

מונית לכלבים נועדה לאפשר לבעלי הכלבים חופש תנועה עם החברים על ארבע – גם אם אין להם מכונית! אם אתם מחפשים איך להגיע ממקום למקום עם הכלב, לקחת אותו לוטרינר או סתם לחברים – מונית לכלב זה בדיוק הפתרון בשבילך!

לגדל כלב זה כיף גדול, אבל לפעמים זה עלול ליצור בעיות שונות, כמו להגיע ממקום למקום. באוטובוס מותר להסיע רק כלבים שיכולים להיות על הברכיים שלכם. הפתרון הטוב ביותר למי שרוצה להגיע עם הכלב ממקום למקום זה מונית לכלבים.

מתי צריך מונית לכלבים?

אם אתם צריכים להגיע לוטרינר, לטיפול רפואי בחירום, לבדיקות, לשים את הכלב בפנסיון, להגיע איתו לשדה התעופה או לכל צורך אחר – תוכלו להיעזר בשירות הסעות לכלבים שייקח את הכלב שלכם לאן שתרצו.

למה לא לנסוע באוטובוס?

ישנם כלבים שלא יכולים לעלות לאוטובוס ציבורי. נהלי התחבורה הציבורית בישראל אוסרים להעלות כלבים גדולים לאוטובוסים – אפילו אם יש להם מחסום פה. לכן, יש המון בעלי כלבים שלא יכולים לעלות עם הכלב שלהם לתחבורה ציבורית.

למה לא לנסוע במונית רגילה?

בעלי מוניות רבים יסרבו לקחת אתכם אם תהיו עם כלב. בנוסף, בניגוד למוניות מיוחדות לבעלי חיים, מוניות רגילות אינן ערוכות להסיע כלבים בצורה בטיחותית עבור הכלבים ועבור הנוסעים האחרים.

מה שונה בין מונית רגילה לבין מונית לכלבים?

מוניות מיוחדות להסעת בעלי חיים ערוכות במיוחד למשימה הזאת. יש בהם מקומות מותאמים לכלבים, כדי לשמור עליהם במהלך הנסיעה.

אם יש לכם מכונית פרטית משלכם, ברכות – כנראה שלא תזדקקו לשירותי מונית מיוחדת לכלבים. אם אין לכם מכונית, יכול להיות שגם אתם מוצאים את עצמכם בבעיה כשאתם רוצים לנסוע לאנשהו או להגיע עם הכלב למקום מרוחק.

כאמור, הנסיעה באוטובוסים לא תמיד מתאפשרת בגלל גודל הכלב, ויש גם כלבים שלא אוהבים את כמות האנשים והצפיפות שיש באוטובוסים בישראל.

לכן, הפתרון המושלם להסעת כלבים הוא מונית מיוחדת שעיקר פעילותה הוא הסעת כלבים. כך אתם יכולים להיות בטוחים שהכלב שלכם יגיע לאן שתרצו בבטחה ובצורה רגועה.

מעבר לשינויים בכלי הרכב עצמם, מונית לבעלי חיים שונה ממונית רגילה גם בכך שהנהג שלה אוהב כלבים ויודע איך להתמודד איתם. יכול להיות שגם נהג מונית רגיל יאהב כלבים, אבל זה כלל לא בטוח.

 

קטגוריות

אימוץ

וטרינרים

אילוף

תזונה

דוגווקר

חדשות

טסים לחו"ל

חנות

מידע נוסף

תנאי שימוש

מדיניות פרטיות

 

בואו לדבר איתנו

מחפשים משהו?

חיפוש
חלק מהתוכן המופיע בכתבות הפרסומיות המוצגות באתר לרבות תוכן אשר מפנה לרכישות של מוצרים ו/או דפי נחיתה באתר ו/או לפרטי קשר של מפרסמים נערך על ידי המפרסמים ו/או מי מטעמם אשר משתמשים בשירותי המפעילה. יובהר כי אין למפעילה שליטה על מקורות המידע והתוכן ולפיכך המפעילה אינה נושאת באחריות כלשהי למידע ולתוכן המתפרסמים על ידי המפרסמים באתר, והמפעילה אינה ערבה לטיבם, נכונותכם, תקפותם, שלמותם, דיוקם ו/או התאמתם לכל מטרה שהיא לרבות טעות מצד המפרסמים בתוכן המופיע בכתבה מטעמם, אף אם המפעילה סייעה למפרסם סיוע טכני בהעלאת הכתבה לאתר.
 
[sc name="fb_pixel"]

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני