בלי לחכות שהגור יהרוס את הבית: קורס אילוף דיגיטלי מקיף ומקצועי

פיפי וקקי בכל מקום, הרס של ספות, קירות, פלאפונים ומטענים ובכי הם רק חלק מהדברים שבעלי גורים נתקלים בהם. הקורס המקיף ביותר של המאלף בן אביטל ייקח אתכם ואת הגור שלכם למסע אילוף מדהים, שבו תראו את העולם דרך עיני הכלב
בן אביטל | מאלף מקצועי

לגדל כלב יכול להיות מאוד כיף ולהוסיף המון אור בבית. מצד שני, לפעמים הכלבים שלנו לא עושים בדיוק את מה שאנחנו רוצים, במיוחד כשמדובר בגורים.

לא נעים להגיד את זה, אבל לגדל גור בבית עלול לגרום לכל אחד מאיתנו לאבד את העשתונות. 

פיפי בכל מקום, לפעמים גם קקי, נשיכות, הרס של נעליים, מטענים, קירות, ספות… אפשר להשתגע מזה!

אם גם אתם מגדלים גורים, או עומדים לאמץ אחד (בשעה טובה) – אנחנו ממליצים לכם בחום להבין איך ללמד את הכלב שלכם לא להרוס, ללכלך ולהתיש אתכם.

אנחנו יודעים, אילוף זה עסק לא זול. פגישה אחת עם מאלף מקצועי עולה בין 250 ל-350 ש"ח, ופגישה אחת אף פעם לא מספיקה. 

למזלכם, מאלף הכלבים הוותיק בן אביטל הוציא קורס דיגיטלי שבו הוא מסביר איך ללמד את הגור שלכם את כל הדברים שהוא צריך לדעת, כדי שיהיה לכם הכי כיף איתו בעולם.

מחיר הקורס הוא 1,800 ש"ח – אתם זוכים להנחה של 60%!!!

לקורס דיגיטלי לאילוף יש המון יתרונות על פני אילוף רגיל עם מאלף. דבר ראשון, הקורס זמין לכם כל הזמן. אם אתם לא זוכרים בדיוק מה צריך לעשות ומתי, אין סיבה שתחכו לפגישה הבאה עם המאלף. פשוט כנסו לקורס בפלאפון או במחשב – ובן המאלף יסביר לכם הכל בקורס המקיף ביותר לאילוף כלבים.

מה תלמדו בקורס?

  • איך לשמור על הבית ולמנוע הרס.
  • נוסחה מדויקת ללימוד גור לעשות צרכים מחוץ לבית.
  • איך לגרום לכלב להפסיק לנשנש אוכל ברחוב.
  • איך מתמודדים עם כלבים אחרים בטיול.
  • ועוד ועוד ועוד…

הכי חשוב: כל שיטות האילוף בקורס נעשות בצורה שכלבים אוהבים – בלי ענישה ובלי כאב!

נועה, אמא של קיילי הפיטבולית, נדהמה מהמהירות שבה היא ראתה שינוי אצל הכלבה שלה. "מדהים לראות איך תוך מספר ימים, על ידי תרגול נכון כי שאתה מציין בכל פרק, קיילי מתחילה להבין פקודות מסויימות, נכנסת לבד לכלוב, רגועה יותר… אני מרגישה שהיא מתקשרת איתי יותר מיום ליום", היא מדגישה, "מרגישה שקיבלתי המון המון מידע וכלים שילוו אותי לזמן רב קדימה, ואני ממש רגועה עכשיו. תודה רבה על הכל!".

ליבי, אמא של רומי, סיפרה שהיא רכשה את הקורס לאחר שאימצה באופן לא מתוכנן גור מאוד מאוד אנרגטי. "היינו חייבים לקבל פתרונות לבעיות הקשות שהקשו על חיי היומיום שלנו". היא הוסיפה כי "תוך יומיים כבר הרגשנו את השינוי הבנו את צורת החשיבה של הגורה שלנו".

"הקורס שלך מדהים!", סיפרה אלינה, אמא של טויה ולוסי, "טויה הקטנה רק בת 7 שבועות וכבר מבינה הרבה. כבר מבינה חלק מהפקודות הבסיסיות מבינה יותר ויותר מה מותר ומה אסור לנשוך בזכות הקורס שלך למדנו לשלב את השובבות שלה עם משחק ופקודות".

במהלך הקורס, בן המאלף ילמד אתכם איך הגור שלכם חושב ולומד על העולם, ולמה הוא מתנהג כמו שהוא מתנהג. איך לגרום לו להפסיק לנשוך, להפסיק לעשות צרכים בבית, לגנוב אוכל מהשולחן או להציק לאורחים. 

איך עובד הקורס

לאחר ההרשמה לקורס, כל התכנים יהיו פתוחים עבורכם באתר מסודר. תוכלו לצפות בסרטונים בכל רגע שתרצו, כמה פעמים שתרצו ומכל מכשיר. 

בנוסף, בסוף כל שיעור ושיעור, תעברו מבחן שמבטיח שהבנתם את השיעור. במקביל, תקבלו גם דפי משימות ומעקב, בגלל שאילוף גורים וכלבים חייב להיעשות בצורה מסודרת וברורה, כדי לא לבלבל אתכם ואת הכלבים. 

הכי חשוב: אתם מקבלים גישה לקבוצת פייסבוק סודית, מלאה בפוסטים ושאלות של חברי הקבוצה. תוכלו להתייעץ עם בן המאלף, לשלוח סרטונים, ללמוד ולשתף. 

הקורס, שצולם ונערך במשך לא פחות מחצי שנה, הוא הקורס הדיגיטלי המקיף והאיכותי ביותר לאילוף כלבים. 

בזכות עשרות בעלי הכלבים שכבר עברו את הקורס, בן המאלף מבטיח שאם תצפו בכל התכנים בתוך שלושים ימים ולא תהיו מרוצים – כספכם יוחזר במלואו.

מחיר הקורס הוא 1,800 ש"ח – אתם זוכים להנחה של 60%!!!

על המאלף בן אביטל

כבר בגיל צעיר פיתח אביטל אהבה לחיות מחמד. אמו עסקה במוצרים וטרינריים, והוא אהב ללכת איתה לעבודה אל כל הכלביות, העמותות, הפנסיונים והמרפאות הוטרינריות. 

"כבר בתור נער מתבגר התחלתי לעבוד עם בעלי חיים, זה נכנס לתוכי עמוק עמוק. תמיד ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים, לעבוד עם בעלי חיים ולעזור לאנשים על הדרך", מספר בן אביטל. 

לאחר הצבא, במהלך עבודה ביחידה ביטחונית, נפגש בן עם כלבי עבודה – והתאהב. מאז הוא עבר חמש הכשרות לאילוף כלבים, קורס אילוף כלבים בוינגייט, ניהל את אחד מפנסיוני הכלבים המובילים בארץ וסייע לאלפי בעלי כלבים לחיות בצורה טובה יותר עם הכלבים שלהם.

מחיר הקורס הוא 1,800 ש"ח – אתם זוכים להנחה של 60%!!!

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

מתי מומלץ לאלף את הכלב שלי?

אילוף כלב הוא היבט מכריע בבעלות על כלבים. האילוף מסייע לפתח קשר חזק בין הכלב לבעלים, ובמקביל מבטיח שהכלב מתנהל היטב ויכול לחיות בהרמוניה עם

גינת כלבים

גינת כלבים – מפגש בין כלבים

גינה ייעודית שבה הכלבים יכולים לשוטט חופשי, בלי רצועה ועם כלבים אחרים היא ללא ספק פתרון מעולה שמבטיח המון יתרונות. אבל מה החשיבות של מפגש בין כלבים ואיך ניתן לשפר את איכות החיים של החבר על ארבע? הנה כל התשובות

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני