מטחנת גורי שיצו, צ'יוואווה פודל וקוואליר אותרה בצפון הארץ

במהלך פעילות של משטרת ישראל, השוטרים נכנסו למחסן חשוד והופתעו לגלות בו עשרות גורים במצב הזנחה קשה. הם פונו למתקן של משרד החקלאות לשיקום

מטחנת גורים אותרה היום (רביעי) במהלך פעילות משטרתית בעוספייה שצפון הארץ. במקום אותרו לא פחות מ-40 כלבים שיועדו לגידול, להרבעה ולמכירת גורים. כל הכלבים הוחזקו בתאים קטנים ומוזנחים, במחסן של גבר בשנות ה-60 לחייו המתגורר בחיפה. 

עם הגעת השוטרים למחסן, הם נדהמו לגלות עשרות כלבים מגזעים קטנים, כגון: שיצו, צ'יוואווה, פודל וקוואליר, המוחזקים במקום. השוטרים הזעיקו את השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות

עם הגעת צוות של מפקחי יחידת הפיצו"ח ורופאה ווטרינרית מטעם השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות למקום, עלה החשד שמדובר בבית גידול פיראטי להרבעת כלבים ולמכירתם.

הכלבים שנמצאו במקום אינם מחוסנים או רשומים על פי חוק. כל הכלבים שנמצאו במקום הוחזקו בתנאים מחפירים, חלקם בכלובים קטנים שאינם מספיקים לגודלם של הכלבים וחלקם בתאים קטנים ומלוכלכים. 

אחד הכלבים שנמצאו במחסן \ צילום: באדיבות משרד החקלאות

גם המים והאוכל שהוצע לכלבים היה מפוזר ולא היה טרי. יחד עם זאת, ניתן היה לראות כי מצבם הפיזי בסדר, אך הם מפוחדים ומבולבלים, כתוצאה מההזנחה שחוו במקום. 

תיעוד מטחנת הגורים

הכלבים לא הוצאו לטיולים, והיו סגורים בבית החשוך, דבר שכמובן הזיק להם. כל הכלבים שהיו במקום הועברו למתקן מוגן של משרד החקלאות, לקבלת טיפול רפואי ראשוני ושיקום. בעל המקום נלקח לחקירה על ידי המשטרה בגין המקרה שלשמו הגיעה המשטרה למקום מלכתחילה, ולאחר מכן, יועבר החשוד לחקירת משרד החקלאות ופתיחת הליכים משפטיים בגין הפרות צער בעלי חיים שנמצאו במקום.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני