דיקור סיני לכלבים: כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

כלבים רבים סובלים מבעיות רפואיות שונות. במקום למלא אותם בכדורים כימיים, אפשר לפנות גם לדיקור סיני לכלבים. מתי כדאי לעשות את זה? כל התשובות בכתבה
דיקור סיני לכלבים

דיקור סיני לכלבים הוא טיפול שמקורו בתורות ריפוי של המזרח, והוא רק נדבך אחד מתוך תורות שלמות של רפואה סינית לכלבים. הדיקור נעשה על ידי שימוש במחטים דקות מאוד והחדרתם בעדינות בנקודות מסוימות בגופם של כלבים שסובלים ממצב בריאותי או נפשי.

החדרת המחטים נועדה לייצר תגובה פיזית ולגרות את מערכת העצבים. דיקור סיני נועד גם להגביר את זרימת הדם והחמצן, לצמצם התכווצויות שרירים וגם לשחרר כימיקלים טבעיים והורמונים שנמצאים בגוף הכלב.

החומרים האלה, שמשתחררים בזמן הדיקור, יכולים להפחית כאב ולשיפור המערכת החיסונית. 

רוצים עוד מידע על דיקור סיני לכלב? השאירו פרטים

דיקור סיני לכלבים מסייע לגוף שלהם להתאזן מחדש ולהחלים מבעיות רפואיות שונות שהכלבים מתמודדים איתן. הדיקור הסיני מסייע לחיזוק המערכת החיסונית של הכלב ולשפר את הבריאות הכללית שלו. 

כיצד מבצעים דיקור סיני לכלבים?

דיקור סיני נעשה לאחר אבחנה של הכלב המטופל. חלק מהכלבים מגיעים לדיקור לאחר שאובחנו אצל הווטרינר עם בעיות רפואיות כאלה ואחרות, בעוד שכלבים אחרים מאובחנים על ידי המטפל או המטפלת, בעקבות דיווח של הבעלים על בעיות כאלה ואחרות. 

מטפלים בשיטת דיקור סיני מכירים את מבנה הכלב, את זרימת האנרגיה בגוף ואת התסמינים של בעיות שונות. כך המטפל או המטפלת יודעים היכן כדאי לבצע את הדיקור. חשוב מאוד לדעת שמטפלים ברפואה סינית רואים בכלב יצור שלם, ולא מטפלים רק בתופעות או בתסמינים. לכן, גם אם פניתם לדיקור סיני לכלבים בגלל בעיה בכפות הרגליים – ייתכן והדיקור ייעשה באיזור אחר בגוף הכלב. 

מתי כדאי לפנות לדיקור סיני לכלבים?

ישנם כמה מקרים בהם דיקור יוכל לסייע לכלב שלכם להתמודד עם בעיות בריאותיות שונות ולשפר את מצבו הרפואי. 

המצב הנפוץ ביותר שניתן לטפל בו באמצעות דיקור סיני הוא כאבים במפרקים לכלבים. ישנם כלבים רבים שסובלים מבעיות מפרקים, בייחוד כאשר מדובר על כלבים גדולים ומבוגרים. 

הרבה מהם סובלים מקושי בתנועה ובהליכה, קשה להם לעבור בין תנוחות שונות והם סובלים מכאבים רבים. פעמים רבות, בעיות הפרקים מתמקדות באגן או בדלקות שונות. 

ניתן לטפל בדיקור סיני לכלבים גם אם הם סובלים מהיפ דיספלסיה, מכאבים כרוניים, מפציעות, מבעיות נוירולוגיות, מפריצת דיסק, חולשת שרירים, מחלות אוטואימוניות, בעיות בדרכי השתן לכלבים, בעיות בעור ואלרגיות שונות. 

כמה זמן נמשך טיפול דיקור לכלבים?

זמן הטיפול בדיקור סיני לכלבים משתנה מכלב לכלב, ומבעיה רפואית אחת לבעיה רפואית אחרת. עם זאת, בדרך כלל משך הטיפול עומד על כחצי שעה. יחד עם זאת, זמן הטיפול מותאם גם לכלב עצמו, ולכן כלבים שקשה להם להיות רגועים הרבה זמן – הטיפול יהיה קצר יותר.

כמה טיפולים צריך כל כלב?

גם הנתון הזה משתנה בין כלב לכלב, ובין הבעיות הרפואיות השונות. לפני כל תחילת טיפול, המטפל או המטפלת יעריכו לכמה טיפולים יזדקק הכלב.

רוצים עוד מידע על דיקור סיני לכלב? השאירו פרטים

עם התקדמות הטיפולים, ייתכן ויהיה שינוי בתכנית הטיפול הראשונית בהתאם להתקדמות הטיפול. אם הכלב יראה סימנים טובים, ייתכן ומשך הטיפולים יתקצר, ולהיפך.

דיקור סיני לכלבים אינו "מוצר מדף" לכל כלב, אלא כל כלב מקבל את הטיפול המותאם לצרכיו המדוייקים.

האם דיקור סיני כואב לכלבים?

דיקור סיני לכלבים לא אמור לכאוב. ייתכן והוא יגרום לחוסר נוחות לכלב. עם זאת, ישנם כלבים רגישים שגם כך לא מתמודדים טוב עם מגע של אנשים זרים או שהם פוחדים מאוד. כלבים כאלה עשויים להגיב בצורות שונות במהלך הטיפול בגלל הרגישות שלהם. 

לעומת זאת, הרבה כלבים זוכים ליהנות מהרוגע שהטיפול מעניק, וחלקם אפילו נרדמים במהלך הטיפול. בעלי כלבים רבים נדהמים לראות את הכלבים שלהם פתאום נרגעים ומתפנקים בזמן שיש בגופם מחטים קטנות ודקות, אך כמו שכתבנו מקודם – המחטים לא כואבות לכלב. 

רוצים עוד מידע על דיקור סיני לכלב? השאירו פרטים

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

איך נותנים ברבקטו

איך נותנים ברבקטו?

כאן תגלו בדיוק איך נותנים ברבקטו לכלב, בין אם מדובר בטבליית לעיסה ובין אם מדובר באמפולה

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני