מזון לפומרניאן של רויאל קנין: יצרנית המזון לכלבים מוציאה מזון מותאם לפומרניין

פומרניין הוא גזע כלבים נפוץ בישראל. רויאל קנין מייצרת מזון שמותאם במיוחד לכלבי פומרניאן ולצרכים שלהם: לרגישות השיניים ולפרווה מבריקה
אוכל לפומרניין

כלבי פומרניין כבר די נפוצים בישראל. העובדה שלהרבה סלבס יש את הכלב הזה, והגודל הקטן שלו, הופכים אותו לגזע כלבים מבוקש מאוד.

זו הסיבה שפומרניין לאימוץ הוא נדיר, ופומרניין לקנייה יכול להגיע למחיר של חמש ספרות. זו גם הסיבה, אגב, לריבוי בתי הגידול הפיראטיים ומטחנות הגורים.

יצרנית מזון הכלבים הצרפתית רויאל קנין משיקה מזון ייחודי ומותאם לכלבי הפומרניאן. המזון החדש נועד לענות על הצרכים ועל הרגישויות הנפוצים בגזע: בריאות השיניים, טיפוח הפרווה, סיוע בחיזוק המפרקים ומערכת העיכול.

מרכיבי התזונה נבחרו גם כדי לענות על הצרכים של כלבי פומרניין וערכם התזונתי הגבוה, וגם בזכות הטעם שלהם. המזון החדש והייעודי נוצר כך שהכלבים יאהבו אותו.

אוכל מותאם לגורים (צילום: באדיבות רויאל קנין)

הסדרה מצטרפת למשפחת ה-Breeds של רויאל קנין המבוססת על פורמולות העונות על הדרישות הייחודיות של 18 סוגי כלבים שונים ו-6 סוגי חתולים. פורמולות אלה מבוססות על רכיבי התזונה המתאימים לכל גזע והכמויות המדויקות של כל רכיב, לתזונה בריאה ומאוזנת וכחלק מהרפואה המונעת של כלבים וחתולים.

פורמולות המזון הייחודיות פותחו במעבדות רויאל קנין על מנת להתאים למבנה הפנים והלסת, מבנה העצמות, סוג העור והפרווה של גזעים ייחודיים.

המחיר המומלץ למזון

המוצר החדש מיועד לכלבי פומרניאן בוגרים (החל מגיל 8 חודשים) ויימכר באריזות של 3 ק"ג, במחיר מומלץ לצרכן שנע בין 159-169 ש"ח; אריזות 1.5 ק"ג, במחיר מומלץ לצרכן שנע בין 89-99 ש"ח.
האריזות ישווקו בחנויות המתמחות במזון לחיות מחמד ובמרפאות הווטרינריות ברחבי הארץ ומחירן הסופי נקבע על ידי הקמעונאים באופן בלעדי.

הפומרניאן הוא הכלב הקטן ביותר במשפחת כלבי השפיץ ונקרא על שם אזור המוצא שלו – פומרניה, חבל ארץ המשתרע לאורך חופי הים הבלטי בשטחן של גרמניה ופולין. תוחלת החיים הממוצעת של הפומרניאן היא בין 12-16 שנים והוא נחשב לכלב אינטליגנטי, פעיל ועירני.

הוא נחשב לזן כלבים אהוב בישראל ובעולם עם יותר מ-15 מיליון תיוגים (האשטאגים) באינסטגרם. הפומרניאן נעשה פופולרי עוד במאה ה-17 על ידי בני המלוכה הבריטית כאשר גם היום ידוענים רבים מגדלים סוג כלב זה ביניהם: קים קרדשיאן, פריס הילטון, אווה לונגוריה וסילבסטר סטאלון כמו גם בן אל תבורי, אדל בספלוב ושי מיקה בישראל.

על אף שהפומרניאן נחשב לגזע בריא ומלא חיים, הוא בעל רגישויות הדורשות טיפול ותשומת לב כגון: שיניים עדינות בעלות סיכון להיווצרות אבנית ורובד חיידקי, פרווה עבה שעלולה לחסום את זרימת האוויר ולגרום לגירויים וליובש בעור, נטייה גנטית למפרקי ברכיים רגישים ומעבר מהיר של מזון במעי העלול לגרום להיווצרות צואה קשה.

יוראי גרוסוש, מנכ"ל רויאל קנין ישראל: "סדרת מוצרי ה-Breeds שלנו משווקת בהצלחה רבה בישראל ובעולם, שכן היא מתאימה כל מזון באופן מדויק למבנה הגוף לבעיות הרפואיות המאפיינות את אותו סוג כלב. אנחנו שמחים להרחיב סדרה זו גם לכלבי הפומרניאן האהובים במיוחד ולהביא את הבשורה עבור המגדלים בישראל".

תוכן עניינים

שתפו

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני