חיותא רוצה לשמור על חיות המחמד: "שהמחיר לא ישפיע על הטיפול"

טיפולים רפואיים לכלבים עלולים להגיע לעלויות של עשרות אלפי שקלים. החברה הזאת רוצה להוציא את הכסף מהמשוואה, ולאפשר לנו להתרכז בבריאות של החברים הכי טובים שלנו
ביטוח בריאות לכלב

הבריאות של הכלבים שלנו חשובה מאוד, אבל היא עלולה להיות גם יקרה. בניגוד לשירותי הרפואה שלנו, בני האדם, שירותי הבריאות של חיות מחמד הם פרטיים לחלוטין, דבר שגורם למחירי הטיפולים, האשפוזים והתרופות להיות גבוהים מאוד. 

אחת החברות שמסייעת לבעלי חיות מחמד להתמודד עם המחירים הגבוהים של הטיפולים הרפואיים היא "חיותא", שמעניקה ביטוח בריאות לחיות מחמד, ממש כמו לבני אדם. 

כדי להבין יותר לעומק את השירות של החברה והיתרונות שלו, שוחחנו עם דיוויד שיפוני (36), סמנכ"ל בחיותא.

טיפולים רפואיים יקרים

שיפוני מכיר את המחירים הגבוהים שעלולים לשלם בעלי כלבים שמתמודדים עם מצבים בריאותיים שונים. "מצבים כמו פריצת דיסק או קרע ברצועה – עשויים להגיע להוצאות של עשרת אלפים שקלים", מציין דיוויד, "בקיץ יש הרבה מקרים של הכשת נחש. הסרום לבד עולה כ-4,000 שקלים, וזה לא כולל את האשפוז והטיפולים שמסביב".

לפני מספר חודשים שאלנו את קוראי מגזין כלבים מה היו ההוצאות הגבוהות ביותר שהם שילמו בשל מחלות ופציעות של הכלבים שלהם. התשובות הפתיעו אותנו: החל מ-14 אלף עבור ניתוח אורטופדי או היפוך קיבה ועד 32 אלף שקלים בשל טיפול במחלת הסרטן. 

קוראים רבים ציינו כי למרות הכספים הרבים שהם הוציאו – לא תמיד הכלב שרד את המצב.

"בעלי כלבים שעושים ביטוח, מבינים שזה חשוב", ממשיך דיוויד, "כשהכלב שלהם צריך טיפול רפואי יקר הם בהלם בגלל הטיפול, ואז כל הלחץ שלהם יורד כשהם מבינים שהביטוח מכסה את העלויות".

מה הייחוד של חיותא מבחינת ביטוח בריאות לחיות מחמד?

"אנחנו מעניקים כיסוי של עד 15 אלף ש"ח בשנה", מסביר דיוויד, "ואין אצלנו חלוקה לקטגוריות שונות – לא משנה אם מדובר בהוצאה של כל הסכום על טיפול אחד או על כמה טיפולים שונים באותה שנה".

דיוויד מדגיש כי הרעיון המרכזי של חיותא הוא לשים את הבריאות של חיית המחמד במרכז. "הפוליסה של חיותא נעשתה במטרה שהשיקול הכספי לא יפגע בטיפול ובבריאות של חיות המחמד", הוא מדגיש, "אנחנו רוצים שבעלי חיות המחמד וגם הווטרינרים לא יושפעו בגלל עלות הטיפולים, ויעניקו את הטיפול המיטבי".

זו גם הסיבה שבגללה בחרו בחיותא שלא לעבוד עם רשימת הסדר של וטרינרים ספציפיים. 

להתמקד בבריאות של חיית המחמד

במהלך השיחה הסביר דיוויד כי כל הרעיון שעומד מאחורי ביטוח הבריאות לחיות מחמד של חיותא הוא הרצון שבעלי הכלבים יתמקדו בבריאות של הכלב או החתול, ולא בעלויות. 

אנשי החברה מעדיפים שבעלי חיות מחמד לא יעשו חישובים של טיפול יקר מול טיפול זול, או יתלבטו אם ללכת לוטרינר מומחה או לא. 

ביטוח בריאות לכלב
"מעודדים את הוטרינר להבין שיש ביטוח" \ צילום אילוסטרציה

"הלקוחות צריכים לבחור את הוטרינר שמתאים להם", אומר דיוויד, "אף וטרינר לא צריך לשאול את חיותא אם זה בסדר לעשות טיפול כזה או אחר בגלל העלות הגבוה שלו – אנחנו מעודדים את הוטרינרים שיבינו שיש ביטוח, על מנת שיתנו את הטיפול הטוב והמסור ביותר".

הלקוחות משבחים

לאחר השיחה עם דיוויד שיפוני מחיותא, החלטנו במגזין כלבים לבדוק מה אומרים הלקוחות של החברה, כדי לראות כיצד הם רואים את השירות. 

"חיותא היו שם בשביל הכלב שלי ובשבילי ונתנו לנו יחס שירותי ומקצועי", מספר אסף, לקוח של החברה, "הם התנהלו באופן מאוד מסודר ואדיב ,ודאגו לטפל בתשלום בזריזות ולעדכן על כל שלב בדרך". זמן קצר לאחר שרשם את הכלב שלו בביטוח, הוא החל לצלוע והתגלה שהוא סובל מפריצת דיסק. 

אחת ההמלצות המפתיעות שקיבלנו על חיותא היתה של דלית, שאיבדה את הכלבה שלה בעקבות הרעלה. "היא חטפה הרעלה מצמח, אושפזה, אך מצבה הידרדר ולא הצליחו להציל אותה", היא סיפרה, "חיותא עמדה מאחורי כל ההתחייבויות שלה ונתנו לי החזר מלא על האשפוז היקר, שכלל עירויי דם ופלזמה".

לאחר מותה של הכלבה שהורעלה, דלית אימצה גור חדש – וכמובן שהיא פנתה לחיותא כדי לבטח גם אותו.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

איך נותנים ברבקטו

איך נותנים ברבקטו?

כאן תגלו בדיוק איך נותנים ברבקטו לכלב, בין אם מדובר בטבליית לעיסה ובין אם מדובר באמפולה

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני