רויאל קנין תורמת ערכות אימוץ בשווי כחצי מיליון ש"ח

ענקית המזון מסייעת לעמותות בעלי החיים ולמאמצים החדשים באמצעות ערכות אימוץ שמסייעות לכלבים למצוא בתים חדשים

חברת רויאל קנין ישראל, הודיעה היום (ג') כי היא תורמת כ-3,000 ערכות אימוץ לכלבים בשווי כולל של כ-450 אלף ש"ח.

כל ערכה מכילה 4 ק"ג מזון יבש, איכותי ובריא, ציוד בסיסי הכולל רצועה, צלחת לכלב וקופונים לרכישת מזון כאשר שווי הערכה לצרכן עומד על כ-150 שקל.

אימוץ כלב הוא רגע מרגש בכל בית, אך יחד איתו, מגיעה גם אחריות גדולה – הדאגה לצרכיו ולבריאותו של בעל החיים לשנים רבות. כחלק מקמפיין רחב של רויאל קנין ישראל בנושא 'אימוץ אחראי' הוחלט על שיתוף הפעולה עם העמותות המובילות בתחום, וביניהן: תנו לחיות לחיות, צער בעלי חיים, בשביל בעלי החיים ועוד.

פעילי תנו לחיות לחיות עם ערכות האימוץ (צילום: יח"צ רויאל קנין)

שיתוף הפעולה מאפשר לכלבים המאומצים לקבל מזון בריא ואיכותי, בתקופה הראשונה שלאחר האימוץ, המשפיעה באופן ישיר על איכות ואורך החיים של הכלב.

"בישראל יש אלפי כלבים וחתולים שזקוקים לבית חם, בטח עכשיו בתקופת החורף, הגשמים והקור, אמרה קלרווי סולן, דוברת רויאל קנין ישראל, "רויאל קנין שמה למטרה לשפר את איכות החיים והבריאות של הכלבים בישראל ונתרמת, לצד עמותות בעלי החיים, בסיוע למאמצים החדשים, עם ערכה מיוחדת שתשתמש אותם בתקופה הראשונה של הגעת הכלב לביתו החדש".

היא הוסיפה כי "יתרה מזאת, מוכח כיצד גידול בעלי חיים והשהייה הממושכת לצדם משפיעה על בעליהם. מתוצאת המחקר עולה כי לחיות המחמד הייתה השפעה חיובית על מצבם הנפשי של בעליהם – הם חשים פחות חרדה, ויותר בטוחים בנוגע לעתידם. אנחנו מקווים כי יחד נוכל למצוא בית חם ואוהב לכל הכלבים בישראל".

סולן מבססת את דבריה על מחקר שבוצע על ידי KRC Research בקרב 1,001 בעלי חיות מחמד בארה"ב במהלך חודש ספטמבר 2020.

בעמותת 'תנו לחיות לחיות' מדווחים כי במהלך שנת 2020 אומצו בעמותה סה"כ 1078 בעלי חיים, מתוכן 852 כלבים ו-226 חתולים. בתקופת הסגר הראשון, הורגש בעמותה זינוק בכמות האימוצים, אולם עם תום הסגר שבה הכלביה להתמלא בכלבים וחתולים הזקוקים לבית חם.

יעל ארקין, מנכ"לית תנו לחיות לחיות הוסיפה: "בימים בהם משבר הקורונה פוגע כה רבות בבעלי החיים, אנו רוצים להודות לרויאל קנין על כך שהתגייסו לעזור לבעלי החיים ולעמותות, ההתגייסות הזאת מחממת את ליבנו וממלאת את הבטן של הכלבים והחתולים שלנו".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני