זהירות: לגנבי הכלבים יש שיטה חדשה ומלוכלכת לבצע את זממם

השירותים הווטרינריים גוש דן פרסמו הודעה מטרידה מאוד, על שיטה חדשה לגנוב כלבים. הכלבה האחרונה שנגנבה כך הוחזרה לבעליה.

האם גנבי הכלבים פיתחו שיטה חדשה לגנוב כלבים? על פי הודעה של השירותים הווטרינריים בגוש דן, נראה שהתשובה היא, לצערנו, כן. 

בפוסט שפורסם בדף הפייסבוק של השירותים הווטרינריים, נכתב כי "לאחרונה מגיעות עוד ועוד תלונות על גניבות כלבים מבתיהם בידי כנופייה המציגה עצמה כ'פעילים למען בעלי חיים'".

בהודעה, שנפתחה במילים "כנופיית גנבי כלבים", נכתב עוד כי השירותים הווטרינריים גוש דן ומשטרת ישראל "פועלים כדי לאתר את הכלבים הגנובים ולמנוע גניבת כלבים נוספים".

יחד עם החדשות המרעישות, נכתב בפוסט שהתפרסם אתמול (רביעי) כי הכלבה האחרונה שנגנבה על ידי הכנופיה הוחזרה לבעלים שלה כשהיא בריאה ושלמה. 

"אמש קיבלנו דיווח משמח כי הכלבה האחרונה שנגבה הושבה לבעליה בשלום!", הודיעו השירותים הווטרינריים, והוסיפו "למיטב ידיעתנו החקירה עדיין בעיצומה!". 

בשירותים הווטרינריים קראו לבעלי הכלבים לפקוח עין ולשמור על הכלבים שלהם. בנוסף, הם ציינו כמה נקודות חשובות לשמירה על הכלבים שלנו, ומה לעשות במידה והכלב נגנב. 

"אנו מדגישים את חשיבות קשירת הכלב ברצועה בזמן יציאה מהבית", כתבו בפוסט, "יש לשים דגש וזהירות מיוחדת לגבי כלבים בחצרות".

במידה והכלב שלכם נגנב, השירותים הווטרינריים גוש דן ממליצים לכם לפנות לתחנת המשטרה הקרובה כדי להגיש תלונה, ולאחר מכן לשלוח אליהם צילום של התלונה. 

בפוסט הודו השירותים הווטרינריים למשטרת גבעתיים על פעילות נחושה ועל שיתוף פעולה להצלת הכלבים. 

"תודה גדולה גם לטל גלבוע, היועצת הבלתי נלאית של ראש הממשלה לענייני בעלי חיים, שללא עזרתה, כנראה שהכלבה לא הייתה חוזרת לחיק משפחתה".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני