ישראל על המפה: כלבה ישראלית מגזע רועה גרמני זכתה בתערוכת הכלבים הבינ"ל

גאווה ישראלית. הכלבה "סאני" של עופר שטרית זכתה במקום הראשון בתערוכת הכלבים הבינלאומית שהתקיימה בישראל

בתערוכת כלבים בינלאומית, שהתקיימה לאחרונה בפארק נוף גליל, הגיעו שלושה מתחרים למקומות הראשון עד השלישי.

בתערוכה השתתפו מאות כלבים מעשרות גזעים שונים לרבות: דוגה דוגה, טריירים, דקלים, גזעי שפיץ, האונדס, כלבי ציד, רטריבר וספניאל, כלבים זעירים וכלבי רוח.

במהלך התערוכה התקיימו גם מופעי ספורט כלבני ומשמעת שונים כמו: אג'יליטי, מופע כלבי עבודה ושירות, מופע פריזבי ועוד.

הזוכים בתערוכה הבינלאומית

  • במקום הראשון – כלבת רועה גרמני מגידול ישראלי
  • מקום שני – פודל ענק לבן
  • מקום שלישי – כלב הביגל

הכלבה מסוג רועה גרמני 'סאני', שהגיעה למקום הראשון בתחרות, זכתה בשלל תארים: מקום ראשון בכיתת אלופות, תואר אלופת על, מנצחת בקטגוריית הנקבות, מנצחת הגזע.

עוד זכו בקטגוריית הגזע הלאומי – הכלב הכנעני בשם 'טופי' ואלוף ישראל בכיתת עבודה ומקום ראשון בקטגוריית הזכרים – רועה גרמני העונה לשם 'דיאבלו'.

סאני עם המגדל שלה, עופר שטרית \\ צילום: מני עזרא

לדברי טל יפה, דובר ההתאחדות הישראלית לכלבנות: "מטרת התערוכה והצגת הכלבים היא בראש ובראשונה לחבר ולקרב את הקהל הרחב לעולם הכלבנות המתועדת, ללמוד להבין אותם וכמובן להכיר את המאפיינים השונים של כל גזע".

הוא הוסיף כי "בתערוכה עצמה הכלבים נבחנים על פי קריטריונים שונים תחת הקפדה מפורשת ששמה דגש על בריאות הכלב הגופנית והמנטלית לצד מאפיינים נוספים הייחודיים לכל גזע על פי גילו ומינו ואלה מהווים את הקריטריונים הראשיים שמאפשרים לעקוב אחר גידול אחראי ומתועד במשך דורות".

הזוכים בתערוכה \\ צילום: יח"צ ההתאחדות הישראלית לכלבנות

אתי בן דוד, מנהלת הערוץ המקצועי ברויאל קנין ישראל מסרה: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ההתאחדות לכלבנות, המהווה חיבור טבעי עבורנו. רויאל קנין מעודדת גידול אחראי למניעת נטישה ונותנת פתרונות תזונה ובריאות המותאמים לגזעים, גילאים וצרכים בריאותיים והתפתחותיים של כל סוגי הכלבים."

התערוכה יצאה לפועל על ידי ההתאחדות הישראלית לכלבנות ובחסות רויאל קנין, היצרנית הצרפתית של מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני