לילה טוב לכלב טוב: 5 טיפים לבחירת מיטה לכלב

כמו שאנחנו אוהבים שהמיטה שלנו נוחה ומפנקת, ככה גם הכלבים שלנו. קבלו את הטיפים החשובים ביותר לפני שאתם רצים לקנות מיטה לכלב

אימצתם חבר חדש הולך על ארבע. הצטיידתם מראש באוכל, צעצועים שונים וכלוב אימון ואתם רק מחכים להתחיל את המסע המשותף שלכם.

רגע לפני, כדאי לבחור מיטה לכלב שלכם. המיטה שלו תהיה הפינה רק שלו, מקום שכלבים אחרים או בני הבית לא דורכים בו. איך בוחרים מיטה ולמה חשוב לשים לב?

גודל

לפני שבוחרים מיטה לכלב יש לחשוב על גודל הכלב. אצל כלב בוגר אין בעיה אך כאשר מקבלים גור ישנה אפשרות לקנות לו מיטה קטנה ולהגדיל בהמשך, או לבחור באופציה של מיטות לכלבים גדולים (כמובן שהבחירה נעשית בהתאם לגודל הצפוי שלו, במידה וידוע.)

כדאי להתייעץ עם אנשי הצוות בחנות או אצל הוטרינר על מנת להתאים לכלב שלכם מיטה באופן אופטימלי. בחלק מהפעמים יבחרו בעלי הכלב לרכוש דווקא מזרון לכלב ולא מיטה.

מחיר

מיטות לכלבים  מגיעות במגוון רחב של צורות, גדלים וצבעים ואחד השיקולים המסייעים בבחירת המיטה הנכונה לכם ולכלבם הוא המחיר.

אימוץ כלב גורר הוצאות רבות ומגוונות, החל בסל אימוץ או בחיסוני חובה וכלה באוכל, צעצועים, אביזרים ולעתים אף שיעורי אילוף. כמו לפני כל צעד גדול בחיים, חשוב להקציב מראש את הסכום אותו אתם מוכנים להוציא, פחות או יותר, ולבחור מיטה המתאימה לתקציב שקבעתם.

חומר הגלם

מיטה מומלצת לכלב היא, קודם כל, מיטה בה הכלב מרגיש נוח. ישנם גורים שירגישו נוח על מיטה פרוותית מפרווה סינטתית, שמזכירה להם את אימם ומסייעת להם בקליטה בבית החדש ולעומת זאת ישנם כלבים שיעדיפו מיטה מבד רחיץ וקשיח, כמו קנבס.

בנוסף, לפני בחירת מיטה יש לחשוב על דרכי הניקוי שלה במקרים של הכתמת הריפוד. ישנן מיטות הניתנות לכיבוס בשלמותן ולעומת זאת ישנן מיטות המגיעות עם ריפוד שניתן להסרה ולכיבוס בנפרד.

בנוסף, יתכנו ריפודים סינטטיים שלא ינעמו למגע לכלב או יפתחו אלרגיה. במקרה כזה מומלץ לטפל באלרגיה ובו זמנית להחליף את המיטה או המזרון לכאלה העשויים מבדים טבעיים ונעימים יותר למגע.

שימושים

הבחירה במיטת כלב צריכה להגיע יחד עם הכרת התנהגות הכלב בבית. מזרונים לכלבים גם הם אפשרות במקרה זה.

באם הכלב מבוהל ומעדיף לישון בכלוב נסיעה או בכלוב הגורים שלו, ייתכן ובעלי הכלב יעדיפו לרכוש לו מזרון  במקום או בנוסף למיטה. 

ניידות

ישנם בעלי כלבים המחלקים את צעצועי הכלב וקערות האוכל והמים ל-2 נקודות בבית, האחת בסלון, כאשר הכלב ער ורוצה להרגיש חלק מההתרחשויות בבית והשניה בחדר או בכלוב אימון.

כאשר ישנן שתי נקודות כדאי לחשוב על השימוש של כל נקודה כזו ומה עדיף בשבילה: מיטה או מזרון. אם נבחרה מיטה יש להגיע עם רשימת הדרישות לחנות ולבחור בהתאם.

דרישות שונות עשויות להיות גודל לפי החלל הפנוי בבית ולפי גודל הכלב, כובד המיטה או המזרון במידה והכלב נהנה לגרור אותם ממקום למקום וכו'.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

איך נותנים ברבקטו

איך נותנים ברבקטו?

כאן תגלו בדיוק איך נותנים ברבקטו לכלב, בין אם מדובר בטבליית לעיסה ובין אם מדובר באמפולה

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני