תערוכת הכלבים הבינלאומית חוזרת לישראל – וכל אוהבי הכלבים מוזמנים

תערוכת הכלבים חוזרת לישראל, והפעם עם בשורה לשומרי השבת: התערוכה תיערך גם ביום שישי ולא רק בשבת
תערוכת הכלבים

ההתאחדות הישראלית לכלבנות תקיים תערוכת כלבים וחתולים בינלאומית בחסות רויאל קנין, לצד מופעי ספורט כלבני ומשמעת.

מאות כלבים, מעשרות גזעיים שוניםף יתחרו על תואר כוכב התערוכה. בנוסף יתקיימו מופעים שונים להנאת הקהל, כגון ספורט כלבני, ריקודים עם כלבים ועוד.

התערוכה תתקיים בימים שישי-שבת 11-12.3 ב"אקספו" תל אביב, בשעות 15:30 – 09:00. הכניסה בתשלום: לרכישת כרטיסים החל מ-45 ש"ח ברכישה מוקדמת  באתר איוונטר.

בתערוכה ישתתפו מאות כלבים, מעשרות גזעים שונים, בהם כלבי רועים, דוברמן, פינצ'ר, שנאוצר גזעי דוגה דוגה, מולוסים, טריירים, דקלים, גזעי שפיץ, האונדס, כלבי ציד, רטריבר וספניאל, כלבים זעירים וכלבי רוח.

הכלבים  יתחרו על תארים בזירות הגזע ולאחר מכן יתחרו המנצחים במקצי הזירה המרכזית שתכלול תחרות זוגות, קשישים, גורים וצעירים וימדדו על פי מבנה גופם, תנועתם, אופיים, פרוותם ועוד.

לאחר שיוכרז הזוכה מכל גזע, הם יתחרו ביניהם על תואר כוכב התערוכה הנכסף.

עוד במסגרת התערוכה, הקהל הרחב ייהנה ממופעי כלבים מרהיבים כגון: מופע אג'יליטי, ספורט בו מתחרים צוותים – אדם וכלב – במעבר מכשולים ומשוכות, מופעי כלבי עבודה ושירות המדגימים משמעת, הגנה והצלה ומופעים של ענפי ספורט נוספים המעלים על נס את הקשר בצוות אדם וכלב כמו פריזבי וריקודים עם כלבים. 

תערוכת הכלבים הבינלאומית \\ צילומים: יגאל פרדו

לראשונה מזה שנים, ניתן לראות בתערוכה חתולים וכלבים ביחד. במסגרת האירוע, תתקיים תערוכת חתולים במהלך יום שבת, שבה ישתתפו כמאה חתולים מהגזעים הנדירים ביותר בישראל ובעולם, ובהם חתולי סלקירק רקס (דמויי כבשים), מנצ'קין (חתולי תחש), מיין קון (חתולים ענקיים), טוי בוב (גזע החתולים הזעירים בעולם), סומלי, צ'ינצ'ילה מוזהבת, ספינקס ועוד.

מעבר ליופיים יציגו החתולים את אופיים הנוח וייחודי, ויתחרו בכעשר תחרויות על מגוון תארים ובראשם תואר "BEST IN SHOW".

לדברי טל יפה, דובר ההתאחדות הישראלית לכלבנות: "התערוכה היא חגיגה אמיתית לאוהבי הכלבים והחתולים, והשנה היא מתקיימת גם ביום שישי, כדי לאפשר גם לציבור שומרי השבת להגיע. מטרת התערוכה והצגת הכלבים היא בראש ובראשונה לחבר ולקרב את הקהל הרחב לעולם הכלבנות המתועדת, ללמוד להבין אותם וכמובן להכיר ולהעריך את המאפיינים השונים של כל גזע."

אתי בן דוד, מנהלת הערוץ המקצועי ברויאל קנין ישראל: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ההתאחדות לכלבנות, המהווה חיבור טבעי עבורנו. רויאל קנין מעודדת גידול אחראי למניעת נטישה ונותנת פתרונות תזונה ובריאות המותאמים לגזעים, גילאים וצרכים בריאותיים והתפתחותיים של כל סוגי הכלבים."

התערוכה תיערך בחלקה במגרש פתוח, בביתן 11 (תערוכת הכלבים) וביתן 12 (תערוכת החתולים) והיא תיערך בכל מזג אוויר בהתאם לתקנות הקורונה התקפות ביום התערוכה.

לפרטים נוספים על התערוכה: באתר ההי"ל או בעמוד הפייסבוק  

לרכישת כרטיסים ברכישה מוקדמת: איוונטר (הכניסה חופשית לילדים עד גיל 5).
*לא תתאפשר כניסה לכלבים וחתולים שאינם רשומים כמשתתפים בתחרות.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני