גינת כלבים – מפגש בין כלבים

גינה ייעודית שבה הכלבים יכולים לשוטט חופשי, בלי רצועה ועם כלבים אחרים היא ללא ספק פתרון מעולה שמבטיח המון יתרונות. אבל מה החשיבות של מפגש בין כלבים ואיך ניתן לשפר את איכות החיים של החבר על ארבע? הנה כל התשובות
גינת כלבים

גינת כלבים היא כיום חלק בלתי נפרד מכל עיר שמכבדת את עצמה ברחבי הארץ. מדי שנה מצטרפים עוד ועוד כלבים אל משקי הבית בישראל, אז אין פלא שנציגי הרשות המוניציפאלית נדרשים לבצע התאמות ושינויים. בין היתר, זה בא לידי ביטוי באפשרות להקים גינה ייעודית שיש בה את כל מה שהכלבים והבעלים שלהם יכולים לחלום עליו.

קודם כל, היתרון של גינה ייעודית בא לידי ביטוי בכך שבעלי כלבים יכולים לשחרר אותם לחופשי וללא רצועה. לשם השוואה, התנהגות כזו של בעלי כלבים מחוץ לגינה המתאימה גוררת קנסות וסנקציות. שנית, יש את כל האלמנט של מפגש בין הכלבים ואת היתרונות המיוחדים שלו. 

גינת כלבים/פארק כלבים

ההבדל בין גינת כלבים לבין פארקים אחרים בא לידי ביטוי ביכולת לשחרר את הכלב ובמפגש עם עוד כלבים והבעלים שלהם. כך למשל ניתן לכאורה לשחרר את הכלב גם בפארק גדול, אבל זה אסור על פי החוק ואף עלול להיות מסוכן. בשביל לפתור את זה, מגיעים עם הכלב רק לגינה ייעודית ומנצלים אותה בשביל להעביר איתו זמן איכות.

בעלי כלבים מנוסים למשל יודעים שהם יכולים לנצל את המתקנים שיש בגינה לצורך אילוף. היתרון של אילוף כלבים באופן הזה הוא שהם פורקים אנרגיה, שניתן להריץ אותם על שטח גדול ושלא צריך לחשוש מפני מפגש של הכלב עם אנשים שמפחדים ממנו. למעשה, רוב המאלפים המקצועיים מעדיפים מדי פעם לעשות את זה בגינה ולא רק בבית הלקוח או הדירה. 

מפגש בין כלבים

אי אפשר לדבר על היתרונות של הגינה בלי להזכיר את המפגש בין הכלבים. זו אחת הסיבות המרכזיות להגיע עם הכלב לגינה, כי היא מאפשרת לו לפתח קשרים חברתיים. זה אמנם נשמע קצת מוזר לרצות לעודד את הכלב לפתח קשרים חברתיים, אבל מדובר על אחת הפעילויות החשובות ביותר לרווחה הנפשית והפיזיולוגית שלו.

נפשית, מפגש עם כלבים אחרים מאפשר לו לצבור תחושת ביטחון וגם מנטרל התנהגויות שליליות בבית. פיזית, המפגש מעודד את הכלבים לרוץ, לפרוק אנרגיה ולאחר מכן לחזור הביתה כשהם שמחים ומרוצים. 

בעלי כלבים בישראל

אין ספק שישראל היא מדינה שאוהבת כלבים. אפשר לראות את זה לא רק במספרם הגבוה של בעלי כלבים בישראל ביחס לאוכלוסייה או בביקוש לשירותי אילוף, אלא גם במגוון הגדול של הגינות המקומיות. מכאן והלאה, כל שנותר לבעלי כלבים הוא לדאוג לתחזוקה של הגינה ולשמור על הניקיון – כדי שהעירייה תרצה בעצמה להמשיך ולהשקיע בה. 

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני