משרד החקלאות הודיע היום על השקת שירות מקוון חדש לבקשה להטסת כלבים וחתולים מחו"ל לישראל. השירות החדש מציע תהליך דיגיטלי פשוט, מהיר ונוח, שנועד להקל על בעלי חיות המחמד להגיש בקשה להטסת בעלי החיים האהובים עליהם.
מה כולל השירות החדש?
השירות המקוון החדש מרוכז באתר משרד החקלאות, והוא מאפשר להגיש בקשה להטסת עד שני כלבים או חתולים, שהיו פיזית עם בעליהם לפחות 90 יום טרם ההגעה לישראל. במסגרת הבקשה, על המבקש לספק את כל הבדיקות והאישורים הרפואיים הנדרשים, כגון חיסון כלבת ואישור וטרינרי. הממשק האינטואיטיבי מקל על התהליך ומקצר אותו משמעותית.
יתרונות השירות
- נוחות וגמישות: השירות מאפשר למשתמשים לעדכן את הבקשה ולהוסיף מסמכים נוספים במידת הצורך.
- שירות מקוון מלא: הבקשות נבדקות על ידי גורמי משרד החקלאות בנתב"ג, והמענה ניתן גם הוא דרך המערכת הדיגיטלית.
- הפחתת בירוקרטיה: המהלך הוא חלק ממגוון פעולות שמקדם המשרד להפחתת הבירוקרטיה והנגשת השירותים לכלל האזרחים.
איך זה עובד?
- מילוי שאלון מקדים: המשתמש ימלא שאלון לבדיקת עמידה בתנאים הרלוונטיים.
- הגשת הבקשה: לאחר מכן, ניתן להגיש את הבקשה אונליין.
- בדיקת הבקשה: הבקשה תיבדק על ידי משרד החקלאות בנתב"ג.
- קבלת מענה: המענה יתקבל באמצעות המערכת הדיגיטלית.
טיסות חזרה עם חיות המחמד
השירות החדש מצטרף לשירות הדיגיטלי הקיים להטסת כלבים וחתולים לחו"ל, שפועל מזה כשלוש שנים. טרם הטיסה, לאחר ביצוע הבדיקות הנדרשות במדינת היעד, יכול הווטרינר המטפל בבעל החיים להנפיק דיגיטלית את תעודת הבריאות הנדרשת.
למידע נוסף ולמעבר לשירות החדש, לחצו כאן: קישור לשירות