אילוף כלבים באינטרנט: הקורס שיחסוך מכם טעויות נפוצות בגידול כלבים

ללמוד את כל מה שחשוב בגידול כלבים – בזמן ובבית שלך!

תוכן עניינים

לכל בעל כלבים מומלץ לדעת אילוף כלבים. למזלנו, הקידמה הגיעה גם לתחום הזה, והיום אפשר למצוא קורס אילוף כלבים באינטרנט.

אם תשאלו את מירי ויפתח, זוג צעיר מתל אביב שאימץ את לולה מעמותה כשהיתה בת שלושה חודשים, קורס דיגיטלי לאילוף כלבים הפך את האימוץ והחיים לצד לולה להרבה יותר נוחים.

"אימצנו את לולה ביום אימוץ אחד. באנו לעמותה ופשוט ראינו אותה שם – הכלבה הכי מתוקה שיש. לא חשבנו פעמיים, וחתמנו על המסמכים", מספרת מירי ארבל, סטודנטית למשפטים בת 25.

בן זוגה יפתח כהן, מורה בן 28, ממשיך ואומר שהם החליטו לאמץ גורה לפני שהם בכלל הבינו במה זה כרוך. "כשהייתי קטן היה לנו כלב, אבל כשהוא היה גור הייתי קטן מדי ולא זכרתי באמת מה זה אומר לגדל גורה".

ארבל הוסיפה כי היא מעולם לא גידלה גור כלבים, אבל הייתה בטוחה שזה פשוט וקל.

למזלם של השניים, כמה ימים לפני האימוץ הם קיבלו המלצה מחבר על קורס אילוף כלבים דיגיטלי, של רון כהן ואיתן פרייד, יוצאי יחידת הכלבנים הצה"לית "עוקץ".

כהן שירת כמאלף כלבים ביחידה המובחרת, ואיתן היה האחראי על רווחת הכלבים, שמשמשים כלוחמים לכל דבר ועניין. לאחר שהשתחררו משירות סדיר, השניים פתחו בקריירה של אילוף כלבים באזרחות.  

איך הקורס עזר לכם?

"רק היום, אחרי קצת פחות משנה שהיא אצלנו, אנחנו מבינים עד כמה הקורס עזר לנו", מספרת מירי, "יש לנו חברים מגינת הכלבים, והם מספרים סיפורים קשים על הצרות שיש להם עם הכלבים".

כהן ממשיך את הדברים של מירי. "בעלי הגורים מתלוננים שהגורים הורסים להם את הבית, הרבה מאלה שמגדלים כלבים בוגרים מתלוננים על תוקפנות כלפי זרים, או שאי אפשר להביא אורחים הביתה", הוא מציין, "עם כל האהבה שלהם לכלבים – זה קשה מאוד!"

מירי ויפתח יודעים להגיד שבזכות קורס אילוף באינטרנט הם הבינו מה המשמעות של חשיפה נכונה, למדו איך הכלב מסמן להם שהוא מפחד ואיך להתמודד עם הפחד הזה. "אני רואה ברחוב מלא כלבים שמנסים להגיד לבעלים שלהם כל מיני דברים, אבל הבעלים לא יודעים איך לקרוא את הסימנים האלה".

"אני לא יודעת איפה היינו בלי הקורס הזה", ממשיכה מירי, "אין לנו באמת ניסיון עם גורים, ובטח שלא עם כלבים מעמותה".

כשמסתכלים על לולה, רואים כלבה חמודה שרק רוצה להתפנק. אבל לא תמיד זה היה ככה. כשהם רק הביאו אותה, הם עשו איתה טעות קשה, ועכשיו אחד החברים שלהם לא יכול לבוא אליהם הביתה כי היא מפחדת ממנו. 

"יומיים בערך אחרי שאימצנו אותה, הזמנו הביתה חבר טוב כדי שיראה אותה. אז עוד לא ידענו איך לקרוא את תנועות הגוף שלה, ולא קלטנו שהיא נרתעת ממנו", מספר יפתח, "הוא בא ללטף את לולה, שהיתה במיטה בפינה שלה, והיא פשוט קפאה במיטה שלה".

בהתחלה הם חשבו שהיא מאוד כנועה, אבל ברגע שאותו חבר הפסיק ללטף, לולה רצה לקצה השני של החדר והתחילה לנבוח בלי הפסקה.

"היום אנחנו יודעים להגיד שלא חשפנו אותה טוב לאותו חבר. לא ידענו לזהות מה האוזניים אומרות ואיך לפרש את העיניים הפעורות", המשיך.

אותו חבר עשה משהו שכולנו עושים כשאנחנו רואים כלב – ניגש ללטף את לולה. אלא שאם מישהו מהם היה מבין את סימני הגוף שלה, הם היו יודעים שהיא צריכה עוד זמן להתרגל אליו ולסמוך עליו לפני שהיא תתמסר לליטופים שלו. במקום לעשות לה כיף, הוא הפחיד אותה מאוד.

"למזלנו, מהר מאוד קנינו את הקורס והתיישבנו מול המחשב", אומרת מירי, "פתאום נפתח בפנינו עולם שלם של שפה כלבית, של מונחים כמו חשיפה, אגרסיביות ופורקן אנרגיה. באמת שחשבנו שזה שטויות לגדל כלב, אבל מסתבר שזה לא תמיד ככה".

"לפי הסיפורים של החברים בגינת הכלבים, ה-699 שקל שהוצאנו על הקורס הזה חסך לנו הוצאות הרבה יותר גדולות. יש לנו חברים שהכלבים שלהם השחיתו את הספות, קילפו קירות ודלתות, נשכו כלבים אחרים וגם פצעו את עצמם בכל מיני ריבים סתם – מבחינתנו זה שווה כל שקל!"

אילוף כלבים באינטרנט, באמצעות הקורס של שני יוצאי יחידת עוקץ, יתן לכם נקודת מבט מעמיקה על הדרך שבה הכלב שלכם רואה את העולם. קורס דיגיטלי לאילוף כלבים מתאים לכל בעל כלב, ובמיוחד למי שמתכנן לאמץ כלב בקרוב. 

למי מתאים קורס אילוף כלבים באינטרנט?

קורס אילוף דיגיטלי מתאים לכל בעלי הכלבים – והוא מומלץ בעיקר למי שטרם אימץ כלבים. אם אתם עומדים לאמץ, או שיש לכם כבר כלב, הקורס הזה בשבילכם. אם אימצתם לאחרונה גור – אל תחכו עוד רגע והזמינו את הקורס עכשיו!

מה כולל הקורס

למעשה, מדובר בשלושה קורסים שונים, שכל אחד מותאם לכלבים בגילאים אחרים. קורס גורים מתאים לכלבים עד גיל חצי שנה, קורס בוגרים מתאים לכלבים בני חצי שנה ועד שנה וחצי, וקורס מבוגרים מתאים לכלבים בני שנה וחצי ויותר. 

כל קורס כולל שיעורי וידאו מצולמים, יסודיים וערוכים בצורה פדגוגית. הקורסים ילוו אתכם שלב אחרי שלב ויעניקו לכם כלים רבים שיסייעו לכם להיות ההורים הכי טובים שאתם יכולים עבור הכלב שלכם.

מעבר לידע הרב בנושא אילוף, תקבלו גם המון מידע מתחום הוטרינריה והתמודדות עם מצבי חירום, כדי שתהיו מוכנים לכל מצב שלא יהיה. 

עכשיו תוכלו ליהנות מקורס אילוף כלבים באינטרנט במחיר מעולה!

רק 699 ש"ח במקום 950!

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני