מה מותר לכלבים לאכול

לא יודעים מה מותר לכלב לאכול? כאן תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת על אוכל לכלבים
מה מותר לכלב לאכול

בשנים האחרונות אפשר להתוודע למגוון רחב במיוחד של מאכלים שמיועדים לכלבים. חשוב מאד לשים לב שאוכל לכלבים אמור להיות מיועד אך ורק להם ואין זה בריא לתת להם לאכול אוכל שלא מיועד להם.

מערכות הגוף שלהם בנויות בצורה שונה מאלה של בני האדם או חתולים ולכן יש חשיבות להתאמה של מרכיבי המזון לגוף על מנת לשמור על הבריאות של הכלב. הכלב צריך לא רק לתפקד בצורה תקינה אלא גם להיות בריא וחזק, להיות מסוגל לרוץ, לעשות את צרכיו, לזהות מקומות ולשמור על חושים מחודדים.

רק אוכל יבש מומלץ לכלבים יכול לעזור בכל אלה וכל סוג אחר של מזון עלול לפגוע בבריאותו של הכלב ואפילו לגרום לו לסבל. באופן כללי אפשר לומר שלכלבים אסור לאכול מאכלים או מזונות מתועשים ומלאים בשומן, סוכרים ומגוון רחב של מאכלים פופולריים המיועדים לבני אדם.

החשיבות של מזון מותאם לכלבים

כלבים הם בעלי חיים מיוחדים. מי שמגדל כלב כחיית מחמד רוצה שהכלב יהיה בריא, חיוני וכזה שיהיה לו מצב רוח טוב ואנרגיות חיוביות. אצל כלבים קל מאד להבחין אם הכלב לא מרגיש טוב או חולה. אנשים שמגדלים כלבים נקשרים אליהם מאד ובקלות הכלב הופך להיות בן בית לכל דבר ועניין – יוצאים איתו לטייל, יושבים איתו מול התנור החם בחורף ומלטפים אותו בהנאה.

כאשר לכלב יש גישה לקערה שיש בה אוכל יבש מומלץ לכלבים שהבעלים שלו בחרו בתבונה ועל פי הנתונים של הכלב האישי שלהם – האוכל יהיה לו גם טעים, גם מזין וגם יעזור לו להתפתח על פי המצופה והדרוש.

גם מבין הסוגים השונים של מזון יבש יש בחירה וחשוב לשים לב שהאוכל מיועד לגילו של הכלב, למצב ההתפתחותי שלו ולמרכיבים שממנו המזון הספציפי עשוי. זו הדרך הנכונה לבחור.

לבחור במזון איכותי ועשיר במרכיבי מזון חיוניים לכלב

בדומה לבני אדם – גם כלבים צריכים לאכול אוכל שמתאים להם, מיועד להם ויעזור להם לשמור על בריאות טובה ואיתנה. בחירת אוכל יבש מומלץ לכלבים הוא צו השעה ואין מדובר במותרות או בעניין שאפשר לקבל החלטה האם לעשות אותו או לא.

בחירה מושכלת היא הדבר הנכון לקחת את הזמן ולבצע, זאת על מנת לשמור על הכלב ולהתנהל איתו מתוך אהבה גדולה. כיום יש מגוון מזונות וחשוב לשים לב לנתונים שמופיעים על גבי האריזות וכך לבחור.

אפשר גם להשיג אריזות מוקטנות על מנת לאפשר לכלב לטעום ולראות על פי ההתנהגות שלו האם האוכל טעים לו וכך להחליט איזה סוג קונים על בסיס קבוע שתמיד יהיה בבית בשבילו.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני