גור בן שנה וחצי שרד 45 יום על אצות, ענפים ואבנים

שדואו (צל), גור בן שנה וחצי, נפל מגובה רב ושרד 45 ימים לבדו, כשהוא אוכל מקלות ואבנים כדי לשרוד
שדואו לפני הנפילה הקשה (צילום: פייסבוק)

כלב אבוד ופצוע שרד במשך 45 ימים על ידי אכילת אצות ומקלות, לאחר שנפל מצוק בגובה של קרוב ל-170 מטר. שדואו (צל), שארפיי בן שנה וחצי, היה בטיול עם הבעלים שלו בתחילת חודש מאי כאשר הוא החליק מהריתמה שלו, נפל מהמצוק ונעדר לתקופה הארוכה הזאת בדרום אנגליה.

אנשי משמר החופים, מתנדבים ובעלי הכלב ערכו יחד חיפושים עם בני משפחותיהם וחברים, אך לא הצליחו לאתר את הגור האבוד. אמבר ויטינג, הבעלים של הכלב, אמר כי היא ומשפחתה העריכו שהוא נהרג או נגנב.

שדואו לאחר שנמצא \\ צילום: פייסבוק
שדואו לאחר שנמצא \\ צילום: פייסבוק

בשבוע שעבר מצאו נופשים שהיו באזור את הכלב, והזעיקו ארגון הצלה מקומי לבעלי חיים. בזמן הזה כבר בקושי היה ניתן לזהות את שדואו. "כשבעלי ראה אותו קודם, הוא לא חשב שזה הוא. למרות המידע על השבב, הוא נראה שונה לחלוטין", אמרה ויטינג.

מכלב שמנמן ומלא שמחה, הוא הפך לכלב צנום ושדוף. הוא איבד קרוב לחצי ממשקלו, וסבל משבר חמור ברגל. "נראה שהוא שרד בזכות זה שהוא אכל כל מה שהוא היה מסוגל", הוסיפה.

איבד קרוב לחצי ממשקלו. שדואו \\ צילום: פייסבוק
איבד קרוב לחצי ממשקלו. שדואו \\ צילום: פייסבוק

בניתוח שעבר לאחר שנמצא, הוצאו מבטנו מקלות, אבנים ואצות יבשות, אותם ככל הנראה הוא אכל במאמציו לשרוד. הוא צריך לעבור ניתוח נוסף כדי לשקם את רגלו הפגועה, שנשברה ככל הנראה בנפילה הקשה.

"לא הפסקתי לבכות מאז שהוא חזר. אני לא מאמינה שהוא שוב איתנו", סיפרה ויטינג בהתרגשות, "בכיתי מדאגה כשהוא היה אבוד ובודד בלי השמיכה האהובה עליו, ובכיתי מדאגה ממה שהיה עלול לקרות לו".

"סיפרתי לילדים שלי שהוא עבר דבר כואב ונורא עבורו, וכי ייתכן שהוא לא ישוב להיות אותו כלב שהיה, כדי לוודא שהם מבינים שהוא צריך זמן ומרחב עד שיחלים", הוסיפה, "אבל כולנו הופתענו מאוד שהוא פשוט כשכש בזנב כשהוא ראה אותנו ורק רצה נשיקות וחיבוקים".

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני