כתב אישום נגד ד"ר דוד דדיה

משרד החקלאות הגיש כתב אישום פלילי נגד הווטרינר ברשותי של קריית מוצקין, קריית ים וקריית ביאליק. במקביל, בוחן המשרד פתיחה בהליך משמעתי נגד הווטרינר בגין רשלנות מקצועית
ד"ר דוד דדיה (צילום מסך)

משרד החקלאות הגיש היום (שני) לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד הרופא הווטרינר הרשותי של קריית מוצקין, קריית ים וקריית ביאליק, ד"ר דוד דדיה, בגין השלכת כלבה, שסבר כי מתה, למכולה לפינוי אשפה במהלך חודש יוני האחרון.

מן החקירה עולה כי ד"ר דדיה נתבקש לבצע המתת חסד בכלבה חולת סרטן על ידי הבעלים. ד"ר דדיה, גבה תשלום עבור ההמתה והטיפול בגווייה, אך בפועל נמצאה הכלבה על ידי עוברי אורח לאחר יומיים וחצי מושלכת בפח אשפה, כאשר היא חיה ומייללת.

הפרשה נחקרה על ידי משטרת ישראל בחשד לביצוע עבירות צער בעלי חיים. לאחר שהמשטרה לא מצאה די ראיות להעמדה לדין, התיק נסגר והועבר, לבקשת משרד החקלאות, לבחינת התנהגות הווטרינר בהיבט הפלילי והמשמעתי.

לאחר שתובע משרד החקלאות מצא כי השלכת הכלבה לפח האשפה מהווה עבירה בפני עצמה בהיבט הפלילי, הוחלט להגיש את כתב האישום לעיל.

בתוך כך, המשרד בוחן פתיחה בהליך משמעתי נגד הווטרינר בחשד להתרשלות רפואית חמורה והתנהלות שאינה הולמת רופא וטרינר. בסופו של ההליך המשמעתי רשאי שר החקלאות על רופא וטרינר אמצעי משעת שונים, החל בהתראה ועד ביטול רישיונו של הרופא לעסוק ברפואה וטרינרית.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני