פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס.

התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף.

מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס מיוחד לבעלי כלבים, שייערך ביום שני, ה-22.1 בין השעות 16:30 ל-19:00, במתנ"ס עולמות, רחוב שולזינגר 10, פתח תקווה.

לפי נתוני השירות הווטרינרי של עריית פתח תקווה רשומים בפ"ת 17,000 כלבים, הנהנים מ-26 גינות לכלבים ברחבי העיר.

צילומים באדיבות דוברות עיריית פתח תקווה

במסגרת הכנס, ירצה ד"ר פול סלון, וטרינר מוסמך ומנהל הקשרים המדעיים של רויאל קנין ישראל, בנושא בריאות באמצעות תזונה ומבוא להבנת התזונה המתאימה לכלב. בנוסף יחולקו לכל משתתף מארז מפנק מתנת רויאל קנין, היצרנית הצרפתית של מותג הפרמיום לתזונה ובריאות לכלבים.

רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה: "עיריית פתח תקווה פועלת למען ההולכים על ארבע מתוך רצון להטיב את חייהם ובמטרה לדאוג לרווחתם. בשנים האחרונות הקימה העירייה 26 גינות כלבים בכל רחבי העיר ושתי גינות חתולים, והעובדה כי לכלבים ולחתולים יש גינות ייעודיות, ובעלי הכלבים מקפידים על איסוף הגללים, משפר את איכות החיים של כלל התושבים. אני מודה לצוות השירות הווטרינרי ולכל המתנדבות והמתנדבים".

הכניסה חופשית, מותנית בהרשמה מראש – הרשמה לכנס לבעלי כלבים הקהל הרחב מוזמן!


תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני