איך לתחזק גינה פרטית עם כלבים בסביבה?

אחזקתה של גינה פרטית עם כלב יכולה להוות אתגר מסוים, אך עם תכנון מקדים, מעט מאמץ והיכרות עם הנושא, הרי שגם אתם תוכלו ליצור גינה יפהפייה וכזאת המתכוננת באופן חברותי במיוחד עבור ההולכים על ארבע.

כאן ריכזנו עבורכם מספר עצות וטיפים שיאפשרו גם לכם לתחזק ולטפח גינה פרטית המיועדת לא רק עבורכם, כי אם עבור החבר הטוב ביותר של האדם.

בחרו בצמחים ידידותיים לכלבים

באשר לשיעורי בית מקדימים בטרם הקמת הגינה, הרי שחשוב לדעת כי ישנם צמחים הנחשבים לרעילים במיוחד עבור כלבים.

אין מדובר רק בצמחים שלעיסתם תוביל לשלשולים או הקאות מצד הכלב, כי אם לצמחים אשר יכולים הלכה למעשה להציב את כלביכם בפני סכנה ממשית לחייהם.

ייעוץ עם גנן המתמחה בהקמת חצרות פרטיות או בדיקה דקדקנית בחנויות הייעודיות, תאפשר לכם למצוא את הצמחים הידידותיים שלכל היותר יילעסו על-ידי כלביכם ויובילו לאי-נחת קטנה לכל היותר.

תיחום אזורי משחק ייעודיים

מומלץ לתחם אזורי משחק ייעודיים עבור הכלבים, ממש בדומה לגינות ציבוריות המיועדות להולכים על ארבע.

ניתן להתקין גדר שתאבטח את המקום ושם להציב שלל מתקנים קטנים שיוכלו לשעשע את הכלב ולאפשר לו להוציא את המרץ.

גידור שכזה יוכל גם לאפשר לכם לגדל צמחים בבטחה שלא תרצו שיירמסו על-ידי הכלב, ובכך לתחום כל אזור ואזור.

טיפוח הגינה וגיזום הדשא

מומלץ להצטייד בכלי גינון וטיפוח הגינה חשמליים הנחשבים לקלים לשימוש ושאינם מצריכים ידע מקדים. בכלים אלו כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על מתג ההפעלה, ולהתחיל במלאכת טיפוח הגינה.

בין הכלים המיועדים, הרי שמומלץ לרכוש מכסחת דשא שתאפשר לשמור על מדשאה מוריקה וישרה. קיצוץ הדשא יאפשר לכם למנוע את הסתבכותו של הכלב בעלים הגבוהים, וכן פעולה שכזאת תמצמצם את הימצאותם של מזיקים פוטנציאליים אשר יישאו על-ידי פרוותם של הכלבים ומשם הישר אל ביתכם.

בנוסף לכך, הצטיידו בכלים ידניים לניכוש עשבים שוטים, שכן צמחי בר שונים יכולים לצמוח בגינה מבלי שזימנתם אותם. לא רק שהכלבים שלכם ייחשפו לצמחים שאינכם יודעים בוודאות אם הם בטוחים, הרי שהם עלולים להשתמש במשאבי המים שאתם מקצים עבור הצמחים הייעודיים לגינה. 

איתור סכנות פוטנציאליות

גרמי מדרגות נסתרים, ממטרות הבולטות ואשר כלביכם עלולים להיתקל בהן תוך שהם מתרוצצים בגינה, אזורים בלי הבדלי גבהים שונים אשר אינם בולטים לעין או שמצריכים פתרונות תיחום אשר יפרידו וימנעו את הפציעה.

היבטים שכאלו יכולים לשנות את האינטראקציה של הכלב עם גינתכם הפרטית מן הקצה אל הקצה. די בפציעה אחת של כלבכם על מנת שהדבר יסלול את הדרך אל עבר פציעות עתידיות נוספות ובעיות גב.

בכל שאלה והתייעצות, נשמח לעמוד לשירותכם כאתר מוביל בתחום. צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני