רויאל קנין תרמה לעמותות 5 טון מזון כדי לחזק אותן בזמנים קשים אלה

בעקבות העליה במספר הנטישות של כלבים בשל הקורונה, והעובדה שכלבים לאימוץ צפויים להישאר בעמותות זמן רב יותר - החליטה השלוחה הישראלית של ענקית המזון הצרפתית לתרום מזון יבש בכמויות ענקיות
רויאל קנין תרמה 5 טון מזון יבש \\ צילום: תנו לחיות לחיות

רויאל קנין ישראל, השלוחה הרשמית של יצרנית המזון הצרפתית, בחרה להתגייס למען עמותות הכלבים בימים טרופים אלה של משבר הקורונה העולמי.

על רקע העלייה החדה במספר הכלבים והחתולים הננטשים בתקופה האחרונה, רויאל קנין ישראל (Royal Canin) תרמה השבוע כ- 5 טון מזון יבש (252 שקי מזון) ועשרות מוצרי מזון שונים.

התרומה הועברה ל-5 עמותות הפועלות למען רווחת החיות המחמד, וביניהן 'תנו לחיות לחיות' ו- 'צער בעלי חיים בחיפה', בשווי צרכן כולל של כ-100 אלף שקלים.

כלבים צפויים להמתין זמן רב יותר לאימוץ

משבר הקורונה וההגבלות על חיי התושבים, משפיע גם על בעלי החיים, שכן כלבים רבים צפויים להמתין כעת זמן רב יותר לאימוץ.

כתוצאה מכך הוחלט ב'רויאל קנין' על תרומה של אלפי ק"ג של מזון יבש לכלבים, בנוסף לעשרות מוצרי מזונות שונים (כולל מזונות רפואיים) לעמותת 'תנו לחיות לחיות'.

מזון יבש של רויאל קנין לתרומה לעמותות // צילום: תנו לחיות לחיות
מזון יבש של רויאל קנין לתרומה לעמותות // צילום: תנו לחיות לחיות

מדובר במהלך הגדול ביותר שמובילה החברה מאז החלה את פעילותה בישראל בחודש נובמבר האחרון.

"אנחנו עוקבים בדאגה אחרי משבר הקורונה ומקווים כמו כולם שהוא ייגמר ושלכל הכלבים והחתולים יימצא בית חם במהרה" אמר יוראי גרוסוש, מנכ"ל רויאל קנין ישראל.

"אנו רואים בעמותות אלו שותפים לדרך, וכמחווה של רצון טוב, ובעיקר למען חיים טובים יותר של הכלבים והחתולים הנמצאים אצלם בטיפול, החלטנו לתרום אלפי ק"ג של מזון איכותי ומלא".

"דאגה אמיתית לרווחת בעלי החיים"

"בימים בהם משבר הקורונה פוגע כה רבות בבעלי החיים, אנו רוצים להודות לרויאל קנין על כך שהתגייסו לעזור לבעלי החיים ולעמותות ההתגייסות הזאת מחממת את ליבנו וממלאת את הבטן של הכלבים והחתולים שלנו", אמרה יעל ארקין, מנכ"ל תנו לחיות לחיות.

"התקופה האחרונה מביאה עמה אתגרים רבים, ודווקא בימים אלה אימוץ בעל חיים יכול לספק עניין, תעסוקה ומקור אהבה ונחמה לאלה מאיתנו שנמצאים בבית", הוסיף שאול לפיד, מנהל אגודת צער בעלי חיים חיפה.

"אני מבקש להודות ליוראי גרוסוש ולכל צוות רויאל קנין ישראל על תרומה מדהימה זו, המוכיחה כי מלבד מזון מעולה, החברה מתאפיינת גם בנדיבות ובדאגה אמיתית לרווחת בעלי החיים".

רויאל קנין הינו מותג מוביל בפורטפוליו המותגים של תאגיד המזון הבינלאומי 'מארס'.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני