איזה קולר נגד קרציות הכי טוב?

אם שאלת את עצמך איזה קולר נגד קרציות הכי טוב לכלב שלך - הגעת למקום הנכון. ערכנו בשבילך השוואה בין הקולרים המובילים בעולם
איזה קולר נגד קרציות הכי טוב

קרציות ופרעושים הם בעיה רצינית מאוד לכלבים. מעבר לגירודים שאינם פוסקים, המזיקים האלה עלולים לגרום לבעיות רפואיות ולסכנה ממשית.

יש המון מוצרים שונים נגד קרציות, ובהם גם כל מיני קולרים. אם שאלת את עצמך איזה קולר נגד קרציות הכי טוב לכלבים, המאמר הזה בדיוק בשבילך.

מערכת מגזין כלבים ערכה השוואה בין הקולרים השונים נגד קרציות ופרעושים, כדי שיהיה לך את כל המידע שיעזור לך להילחם נגד פרעושים וקרציות.

Seresto

קולר סרסטו
קולר סרסטו

אם שאלת את עצמך איזה קולר נגד קרציות הכי טוב, אין ספק ששמעת על סרסטו. מבין כל הקולרים, מדובר בקולר האהוב ביותר על צוות מגזין כלבים.

מרגע ענידת הקולר הקרציות יפלו מהכלב בתוך משך זמן של עד יומיים, מבלי שהם יספיקו למצוץ את הדם של הכלב.

קולר סרסטו עמיד למים, אך חשיפה ממושכת למים עלולה להוביל לצמצום זמן היעילות של הקולר. למעשה, על פי הוראות היצרן, חפיפה של הפרווה פעם בחודש לא אמורה לפגוע ביעילות ובמשך הזמן של הקולר בצורה משמעותית.

  • זמן יעילות (ע"פ היצרן) – עד 8 חודשים
  • יצרן: BAYER

לרכישת קולר סרסטו ב-115 ש"ח

Pet Armor Plus

איזה קולר נגד קרציות הכי טוב
קולר PetArmor

קולר Pet Armor Plus מוכר הרבה פחות בישראל, והאמת שאחרי שמנסים את קולר סרסטו, אין צורך לנסות קולרים אחרים.

הקולר הזה יעיל ל-6 חודשים (על פי הוראות היצרן), והוא מתאים לכל סוגי הכלבים בני 12 שבועות ומעלה. החומר הפעיל בקולר פועל בתוך זמן קצר מרגע ענידת הקולר על הכלב, אך היעילות המקסימלית שלו מתחילה רק לאחר כשבועיים או שלושה.

  • זמן יעילות (ע"פ היצרן) – עד 6 חודשים.
  • יצרן: PetArmor

לרכישת קולר PetArmor Plus

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני