צפו: לייסי הכלבה החמודה זכתה למהפך כדי שתזכה לבית חם ואוהב

לייסי רק בת שלוש, ובזמן הזה היא כבר הספיקה לחיות בבית ולהיזרק ממנו, להסתובב לבד ברחובות ניו יורק, להגיע להסגר ולברוח ממנו רגע לפני שקיבלה את זריקת ההרדמה. כעת סוף סוף היא זוכה ליחס החם והאוהב שהיא ראויה לו
קראמו משוחח עם לייסי

לרגל היום הלאומי האמריקני לאימוץ כלבים מעמותות שצוין אתמול (שלישי), נטפליקס שלחה את צוות "טאץ' עליז לסטרייט שיעיז" לעשות קצת מהקסם שלהם לכלבה לייסי, שנמצאת בעמותה ומחכה לאימוץ. חברי התכנית לא התבלבלו לרגע ויצאו מיד למשימה.

אנתוני אפה כמה עוגיות טעימות ובריאות לכלבים, ג'ונתן עשה ללייסי החמודה מניקור, טאן פינק אותה בכמה אקססוריז מהממים, ובובי הביא לה מיטה חדשה וצעצועים בשביל הכיף. קראמו, אגב, פשוט היה שם כדי לעשות איתה שיחות נפש.

"את בטח חוששת מאוד ממה שיהיה בבית החדש", אמר קמארו ללייסי, "אבל אני אוהב אותך וגם הם יאהבו אותך. אם את מרגישה לחץ וחרדה מ'אולי הם לא יאהבו אותי', אני רוצה שתגידי לעצמך 'אני ילדה טובה ואני ראויה לאהבה!'".

לייסי בהחלט ראויה לפינוק הזה. בשלוש שנות חייה היא ננטשה ברחובות העיר ניו יורק, הועברה להסגר והצליחה להימלט מהמקום לפני שהורדמה.

מגזין כלבים שמחים שלייסי עברה את המהפך הזה, ומקווים שהיא – ויתר הכלבים שנמצאים בהסגרים ובעמותות – ימצאו בית חם ואוהב לכל החיים.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני