בעיצומה של הסערה, ובלי מזון ומים: 5 גורים ננטשו בערד

5 גורי כלבים ננטשו בקור, ללא אוכל או מים. מפקחי משרד החקלאות חילצו אותם וכעת הם מחפשים אחר הבעלים הנוטשים

5 גורי כלבים שנמצאו במתחם נטוש בעיר ערד חולצו בסוף השבוע על ידי מפקחי משרד החקלאות. הגורים אותרו במתחם פתוח כשהם נטושים ומורעבים.

בזמן שבכל הארץ ירדו גשמים רבים ונשבו רוחות עזות, התקבלה ביחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות דיווח על גורים נטושים. את הדיווח העבירה הווטרינרית הרשותית.

הכלבים אותרו כשהם במצב קשה, בתוך כלוב ללא מים או מזון מתאים, כשהם חשופים לתנאי מזג האוויר הקשים באיזור התעשייה של העיר.

אנשי משרד החקלאות פינו את הגורים למתקן של השירות הווטרינרי הרשותי להמשך טיפול, ובתוך שאיפה שיימצא להם בעתיד הקרוב בית מאמץ.

במקביל, פועלים מפקחי היחידה לאתר את הבעלים שנטשו את הגורים וסיכנו את חייהם.

רועי קליגר, ראש היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות של משרד החקלאות ופיתוח הכפר (פיצו"ח): "נטישת בעל חיים, עלולה לגזור עליו סבל רב ואף מוות, עוד יותר כשמדובר בגורים שעודם זקוקים לטיפול צמוד של אימם".

"יתרה מכך, מדובר בעבירה על החוק", הוסיף קליגר", ואנו נפעל למיצוי דין מלא עם האחראים. אנו קוראים לציבור הרחב להמשיך ולדווח על מקרי חשד להתעללות בבעלי חיים או נטישת בעלי חיים על ידי בעליהם, למוקד המשרד הזמין 24 שעות ביממה, במספר 6016*".

שר החקלאות עודד פורר אמר כי "הגורים ננטשו בתנאי מזג אוויר לא פשוטים בלשון עדינה", וברך את הערנות של הווטרינרית הרשותית ואת מפקחי המשרד "שבזכותם לסיפור הזה יש סוף טוב".

(צילום: באדיבות משרד החקלאות)

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני