הפנינג אימוץ חגיגי ייערך באשקלון לקראת שבועות

אם אתם מחפשים חבר חדש למשפחה, כדאי לכם להגיע להפנינג האימוץ החגיגי באשקלון
יום האימוץ באשקלון צילום דבורה סד

חג השבועות בפתח, ואם אתם מחפשים חבר חדש על 4 (או חברה, כמובן), כדאי לכם להגיע לאשקלון. ביום שישי, ה-3.6 יתקיים בין השעות 10 ל-14 יום אימוץ מיוחד שבו ישתתפו עשרות כלבים שנמצאים בעמותות וכלביות עירוניות מכל רחבי הארץ.

האירוע יתקיים בהיכל הספורט העירוני אשקלון, שנמצא בכתובת שדרות בן גוריון 37.

האירוע נערך ביוזמת השירות הווטרינרי של עיריית אשקלון בשיתוף אתר יד 4, ובחסות משרד החקלאות וחברת רויאל קנין ישראל.

חלק מהכלבים שיגיעו לאירוע המיוחד יהיו כאלה שעברו אילוף בסיסי, כדי שיהיה למאמצים התחלה קלה יותר עם החבר החדש.

באירוע יהיו פעילויות שונות לכל המשפחה. הילדים שיגיעו למקום יוכלו ליהנות משעת סיפור, מפינות יצירה ומאיפור לילדים. יהיו גם צלם מגנטים למזכרת ודוכני כיבוד.

מי שיאמץ כלב באירוע המיוחד הזה, יקבל ליווי מקצועי של מאלף, ייעוץ תזונאי וטרינרי ואף יקבל ערכת אימוץ מטעם רויאל קנין.

ערכת האימוץ כוללת 4 ק"ג מזון יבש איכותי ובריא, רצועה וצלחת לכלב – כל זה בשווי של כ-150 שקלים. בנוסף, המאמצים יהנו מסל אימוץ שכולל חיסונים הכרחיים לכלבים, עיקור, סירוס וטיפולים נוספים.

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, אמר כי "במהלך השנה אנו פועלים רבות במטרה לסייע למצוא בית חם ואוהב עבור חברינו ההולכים על ארבע. אנו מקדמים שיתופי פעולה ומיזמים על מנת להעלות על סדר היום את החשיבות לאימוץ אחראי. כל פעם מחדש אני שמח לראות שעוד משפחה באשקלון מתרחבת ומאמצת לחיקה חבר חדש ונאמן".

יום האימוץ באשקלון צילום דבורה סד
יום האימוץ באשקלון \\ צילום: דבורה סד

אתי בן דוד, מנהלת הערוץ המקצועי ברויאל קנין ישראל: "אנו מברכים על אירועי אימוץ מסוג זה, המאפשרים לקהל הרחב להגיע ולאמץ בצורה אחראית, מסודרת ומהנה. רויאל קנין מעודדת אימוץ וגידול אחראי למניעת נטישה ונותנת פתרונות תזונה ובריאות המותאמים, גילאים וצרכים בריאותיים והתפתחותיים של כל סוגי הכלבים והחתולים."

לדברי דר׳ ליאת מורגן, רופאה וטרינרית, מייסדת אתר יד4: בכל שנה נרשמים בישראל למעלה מ-45,000 כלבים חדשים על פי נתוני משרד החקלאות. בנוסף, לפי נתוני יד4, הכולל כלבים ממרבית העמותות וכלביות רשות בישראל, ננטשים כ-10,000 כלבים בכל שנה, כאשר לא כולם מוצאים בית חדש. מטרת האירוע, להנגיש את האימוץ, דווקא בדרום הארץ, ולסייע למשפחות המעוניינות לגדל כלב או חתול, לקבל סיוע מקצועי והתאמה נכונה עבורם. אני מזמינה את כולם לעשות זאת איתנו באשקלון, ולהנות מהפנינג לכל המשפחה."

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני