מחפשים לצרף לביתכם כלב גזעי וידידותי עם ילדים? גולדן רטריבר נובה סקוטיה הוא בדיוק בשבילכם

גולדן רטריבר

אם תבקשו מילד לצייר לכם את המשפחה המושלמת, הוא כנראה יוסיף לציור גם גור כלבים מתוק. אין מה לעשות, ילדים וכלבים זה סיפור אהבה שלא נגמר.

אבל אילו גזעים מתאימים במיוחד לילדים? והיכן לחפש בית גידול לכלבים גזעיים? בואו נדבר על הגזע הזהוב והמתוק, כלב שכולו לב – גולדן רטריבר! או בשמו המלא, קחו נשימה, ״גולדן רטריבר מגזע נובה סקוטיה דאג טולינג רטריבר״.

הכלבלב המוזהב – למה גולדן הוא בן הלוויה המושלם?

בית גידול לכלבים יציע לרוב מגוון גדול של גזעי כלבים, בין אם גזעיים ובין אם מעורבים, וכולם חמודים להפליא. אבל הגולדנים הם מיוחדים.

הם שובבים, אך לא פראיים. הם יודעים להיות עדינים במיוחד עם ילדים קטנים או מפוחדים. הם חובבי משחק, אבל לא בלאגניסטים.

קל לאלף אותם והם לומדים גבולות בקלות. הם חכמים, הם רגישים, והם לא גזע הנוטה לאגרסיביות – כך שאין מה לחשוש מנשיכות והתפרצויות זעם שגזעים אחרים נוטים לפתח…

תוחלת החיים של גולדנים ארוכה מהממוצע, וגולדן בוגר יכול להגיע גם לחמש עשרה או שש עשרה שנים. ממש חבר לחיים. 

מעבר לכל התכונות הנ״ל, שהופכות את הגולדנים לכלב כה נהדר עבור ילדים ומשפחות, חשוב לנו גם להדגיש שגולדנים מסתדרים היטב עם כלבים אחרים, וגם עם חיות אחרות!

כך שאם יש לכם כבר כלב אחר בבית, הם בוודאי יהפכו לחברי אמת תוך זמן קצר, ואם יש לכם חתולה, צב, או אוגר – גם כן אין באמת חשש מחיכוכים.

חוות גידול גולדן רטריבר – מקום של אושר

תהליך של אימוץ כלב יכול להיות מתיש וקשה, אבל לא עם גולדן, ובטח לא עם גור שגדל בבית גידול לגולדן רטריבר.

גורי גולדן רטריבר מבית גידול קודם כל מגיעים עם ״חותמת גזעית״ ברורה. תוכלו להתעניין באילן המשפחתי שלהם, ואפילו לפגוש את ההורים! ממש כמו שידוך.

כלב גזעי שגדל בבית גידול יגיע עם מסמכים המעידים על המורשת שלו, מסמכים שיהפכו את הטיפול בו לקל ופשוט יותר.

כלב גזעי חייב להגיע עם תעודות מטעם ההתאחדות הישראלית לכלבנות – זכרו לבדוק את זה מול בית הגידול!

גורים הגדלים בבתי גידול נהנים מהמשאבים הטובים ביותר, ממזון איכותי, מטיפול מסור, ומטיפוח – עד ליום האימוץ. גולדן רטריבר מבית גידול יעביר את ימיו הראשונים מוקף ואהוב, ויגיע אליכם עם כל האהבה הזו!

מאמצים באהבה

לפני האימוץ, דברו בפתיחות עם הילדים על האחריות הכרוכה בגידול כלב. הבהירו שכלב הוא לא צעצוע, הוא יצור חי ונושם, הזקוק לתשומת לב, לניקיון, לטיולים, ושעל כל בני הבית לסייע במלאכת הגידול! למתקדמים – החתימו אותם על מסמך שמחלק את תחומי האחריות בין כולם, לפני שהדייר החדש מגיע. 

שיהיה לכם הליך שמח, נעים, עם חבר פרוותי וזהבהב!

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני