סוגי כלבים קטנים לאימוץ

האהבה של הישראלים לכלבים מתגברת עם השנים ואפשר לראות שיש משפחות רבות אשר מגדלות כלבים קטנים כיוון שהגיעו למסקנה שזו האופציה הנוחה ביותר עבורם.

יש זנים רבים של כלבים שהגודל שלהם נותר קטן ולכן בני משפחה שמעוניינים לאמץ כלבים קטנים בוחנים את כל האופציות כדי לקבל החלטה.

במקרים רבים הם מעדיפים גזע שהם כבר מכירים אשר הוא זהה לסוג של כלב שהיה להם בעבר, כלב כמו שיש לחברים או לקרוב משפחה כיוון שהם רואים את דרך ההתנהלות שלהם ביום יום.

אחד הזנים המועדפים הוא שיצו ננסי וזאת לאור הנראות המיוחדת שלו והעובדה שהוא נשאר די קטן. זוהי עסקת החבילה האידאלית כיוון שנוח מאד לגדל אותו בכל בית, גם אם מדובר בדירה שהיא ללא חצר וללא מרפסת.

הילדים אוהבים מאד לשחק עם כלבים קטנים ולכן האופציות הנוספות של אימוץ כלבים קטנים הם פקינז, פומרניין, מלטז, פקינז, צ'יוואה ועוד.

כאשר מדובר בגורים שגדלים במעט לאורך השנים אך לא מגיעים לממדים גדולים במיוחד, זוהי אופציה שנוחה מאד עבור כל משפחה ולכן נוצר קשר אישי נפלא בין בני המשפחה לבין הכלב או הכלבה. 

בחירה של כלבים קטנים 

המטרה של משפחות רבות היא לבחור באופציה של אימוץ ולא של רכישת כלבים וזאת כיוון שיש כלבים שננטשו וגדלים לעיתים במקומות שאין להם את תנאי המחיה הטובים ביותר.

לכן כאשר מאמצים אותם ומעניקים להם בית חם, זו אפשרות מעולה שמתאימה מאד לכלבים וגם לבני המשפחה.

גידול של כלבים 

כלבים קטנים אשר עוברים לגור בבית, אינם מודעים לנושא השליטה בצרכים ולעובדה שהם אמורים לבצע זאת רק במקומות מסוימים.

לכן רבים מהם נדרשים לעבור סדרה של אילוף כלבים כך שילמדו אותם את דרך ההתנהלות הנכונה. זה לא קורה ביום אחד ונדרשת סבלנות רבה של בני הבית כאשר הכלבים עושים את הצרכים שלהם במקומות שונים ברחבי הבית.

אך בדרך כלל לאחר תקופה קצרה של אילוף, הכלבים נכנסים למסלול וכך הם עושים את הצרכים שלהם על פי ההנחיות. 

טיפול יום יומי בכלבים

לגדל כלבים זו אחריות רבה, לאחר אימוץ כלבים קטנים מגיעים איתם לבדיקה ראשונית אצל ווטרינר שבוחן אותם באופן מעמיק.

לאחר מכן הם נכנסים לסבב של חיסונים על פי החיסונים הנדרשים והמותאמים לגילם. כל זאת כדי שהם לא יהיו חולים במחלות שונות אלא ייהנו מחיים בריאים ומאושרים בבית המשפחה.

הווטרינר ממליץ גם על סוגי המזון שלהם הטובים ביותר לכלבים קטנים על פי ההרכב של המזונות שנחוצים להתפתחות שלהם.

כך הכלבים נהנים ממזון איכותי שמוגש להם בשעות הנדרשות ואפשר לראות לאורך זמן את הגדילה ואת הצמיחה שלהם לשמחתם של הילדים. 

כלבים קטנים הם הפתרון האידאלי עבור ילדים עם צרכים מיוחדים אשר נפתחים בזכותם ואפשר לראות שינוי מהותי בהתנהגות שלהם בזכות העובדה שיש כלב בבית. 

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני