פותחים שנה בריאה: רויאל קנין משיקה מארזי מזון מיוחדים לגורים

רויאל קנין משיקה מארזים מיוחדים של מזון לגורים עם עוד צ'ופרים מיוחדים

חברת רויאל קנין משיקה מארזים חדשים עם פורמולה משודרת וידידותית לסביבה, שמתאימים לגורי כלבים. זו הפעם הראשונה שבין המארזים יש גם כאלה שמיועדים לגזעים של כלבי שיצו ויורקשייר טרייר.

במסגרת ההשקה, עורכת החברה מבצע על מארזי מזון לגורים, שכוללים שק מזון יבש, שני פאוצ'ים של מזון רטוב מותאם, קערת מזון, רצועה לכלבים ועלון מידע לגורים.

שומרים על הסביבה

במסגרת פעילות החברה לשמירה על הסביבה, רויאל קנין משיקה מארזים של שקי מזון חדשים ומשודרגים, שמשלבים בין אצות ושמן דגים, במקום שמן דגים בלבד. כך פועלת החברה לצמצום הדיג והפגיעה בסביבה הימית.

קריסטיאן טאשב, מנכ"ל 'רויאל קנין' ישראל אמר כי "חיות המחמד הופכות את העולם שלנו לטוב יותר, ולכן זו האחריות שלנו ליצור עולם טוב יותר עבורן".

מארז לגורים אקסטרא סמול (צילום: יח"צ)

הוא הוסיף כי "המעבר משימוש בשמן דגים בלבד לשילוב עם שמן אצות נעשה מתוך מחשבה על קיימות, למען הסביבה ועתיד ילדינו. הפורמולה החדשנית של רויאל קנין מכילה אצות בעלות שמן עתיר EPA ו-DHA , רכיבים החיוניים בהתפתחות המוח ומערכת העצבים ובעלי אפקט אנטי דלקתי, רכיבים אלה שעד כה המקור היחיד עבורן היה מדגים ימיים".

מארזים מיוחדים לכלבים מיוחדים

המארזים לגורי כלבים כוללים שני סוגים ומיועדים לכלבים עד הגעה לבגרות:

  • מארז אסקטרה סמול פאפי – מזון לגור כלב מגודל קטן מאוד (גודל בבגרות עד 4 ק"ג)
  • מארז מיני פאפי – מזון לגור כלב מגודל קטן (גודל בבגרות עד 10 ק"ג)
  • מארז לגורי כלבים מגזע שיצו –  בשל היותו גזע ברכיצפאלי (פחוס פנים), כופתית המזון מעוצבת כך שיהיה לו יותר נוח ללקט אותה מהצלחת ושיעודד אותו ללעוס. בנוסף יש יותר דגש על תמיכה בבריאות העור ומערכת העיכול, לאור רגישויות נפוצות בגזע.
  • מארז לגורי כלבים מגזע יורקשיר טרייר – הכופתית קטנה במיוחד כדי להתאים ללסת הקטנטנה של הגזע, מחייבת לעיסה ומכילה לוכדי סידן כדי לשמור על בריאות השיניים. בנוסף יש יותר דגש על תמיכה בבריאות הפרווה ומערכת העיכול, לאור רגישויות אופייניות בגזע.
מזון לגורים יורקשייר טרייר של רויאל קנין
מזון לגורים מגזע יורקשייר טרייר (צילום: יח"צ)

לדברי ד"ר פול סלון, וטרינר מוסמך ומנהל הקשרים המדעיים ב'רויאל קנין' ישראל, מזון הגורים של רויאל קנין מאוזן ומלא מותאם לשלב התפתחות וגודלו הצפוי כבוגר של הגור.

הוא מוסיף כי "תזונה מותאמת לגורים מהרגע הראשון חשובה מכמה בחינות: היא גם תומכת בהתפתחות המערכת החיסונית של הגורים ומסייעת בהגנה מפני זיהומים סביבתיים, היא גם מהווה בסיס להרגלי תזונה נכונה גם להמשך שנות הבגרות והיא גם מספקת לגוף את כל הדרוש לגדילה ולהתפתחות אופטימלית".

מארז לגורים "מיני פאפי" (צילום: יח"צ)

"מזונות הגזעים לוקחים את ההתאמה האישית של המזון לבעל החיים שלב אחד קדימה בכך שמלבד הספקת כל הדרישות והצרכים התזונתיות של גור בגדילה, הפורמולה, צורתה וגודלה של הכופתית מותאמת למאפיינים הייחודיים של הגזע", מסכם ד"ר סזון.

מארז גורי הכלבים במחיר מומלץ לצרכן של 97-109 ש"ח, אך המחיר הסופי נקבע ע"י הקמעונאי בלבד. ניתן להשיג את המארזים בחנויות נבחרות המתמחות במזון לחיות מחמד ובמרפאות הווטרינריות ברחבי הארץ.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני