האם ניתן לחלק כדור ברבקטו?

המון ישראלים שואלים את עצמם האם אפשר לחצות ברבקטו בשביל לחסוך בעלויות. המאמר הזה יענה לכם על השאלה
האם ניתן לחצות ברבקטו

ברבקטו הוא תכשיר שנועד להילחם בפרעושים ובקרציות שעלולים לפגוע בכלב. ישנן שתי דרכים להשתמש בברבקטו לכלבים: על ידי מתן כדור, או על ידי טפטוף אמפולה על עורף הכלב.

ישראלים רבים מעדיפים את השיטה של מתן כדור ברבקטו לכלב, בגלל שמדובר בשיטה נוחה ויעילה יותר עבורם ועבור הכלבים שלהם. יחד עם זאת, רבים מהם מעוניינים לחסוך עלויות בשל המחירים הגבוהים של התכשיר הזה בישראל, ולכן הם תוהים האם ניתן לחלק כדור ברבקטו.

במאמר הזה אנחנו הולכים לענות על השאלה הזאת, ולהתייחס לכל העניינים הקשורים בתכשיר ההדברה הנפוץ הזה לכלבים.

האם ניתן לחלק כדור ברבקטו?

דבר ראשון, אם אתם שואלים את עצמכם האם ניתן לחלק כדור ברבקטו, חשוב שתדעו שהתשובה היא לא. אי אפשר לחלק כדור ברבקטו.

הסיבה לכך פשוטה. על פי היצרן (חברת MERCK), החומר הפעיל בטבליה אינו מחולק שווה בשווה בתוך הכדור עצמו. המשמעות היא שאם תחתכו את הכדור הזה לשניים (או יותר) ייתכן מצב שבו אחד החלקים יכיל יותר חומר פעיל מאשר החלקים האחרים.

אם אתם רוצים לחצות כדור ברבקטו גדול בשביל לתת לשני כלבים קטנים, יכול להיות שאחד מהם לא יהיה מוגן מפני פרעושים וקרציות בגלל שהוא לא יקבל מספיק חומר פעיל, ומצד שני – הכלב השני עלול לקבל מינון גבוה מדי של חומר הדברה פעיל.

איך אפשר לחסוך עלויות עם ברבקטו?

כמו שכבר ציינו, וכמו שאתם בטח כבר יודעים, ברבקטו הוא תכשיר הדברה יקר מאוד בארץ. למרות זאת, הרבה בעלי כלבים אוהבים אותו ונותנים רק אותו לכלבים שלהם.

ובכל זאת, איך אפשר לחסוך עלויות עם ברבקטו? עכשיו, אחרי שהבנו שהתשובה לשאלה האם ניתן לחלק כדור ברבקטו היא שלילית, הגיע הזמן שנבין שאפשר לקנות את הכדור הזה במחיר זול יותר מאשר אצל הווטרינרים.

ישנן חנויות בחו"ל שמוכרות טבליות ברבקטו ללא מרשם רופא! המחירים שם הרבה יותר זולים (בערך חצי מאשר המחירים כאן בארץ). רק חשוב לזכור שלוקח זמן עד שהמשלוח מחו"ל מגיע. בדרך כלל זה לוקח בערך שלושה שבועות.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

איך נותנים ברבקטו

איך נותנים ברבקטו?

כאן תגלו בדיוק איך נותנים ברבקטו לכלב, בין אם מדובר בטבליית לעיסה ובין אם מדובר באמפולה

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני