איך נותנים ברבקטו?

כאן תגלו בדיוק איך נותנים ברבקטו לכלב, בין אם מדובר בטבליית לעיסה ובין אם מדובר באמפולה
איך נותנים ברבקטו

הרבה בעלי כלבים בישראל ובעולם נותנים לכלבים שלהם טבליות ברבקטו כדי להילחם בקרציות ובפרעושים. מדובר בתכשיר הדברה מומלץ על ידי המון וטרינרים, והוא מעניק שקט נפשי לכלבים ולבעלים שלהם.

יחד עם זאת, הרבה בעלי כלבים שואלים את עצמם, ושואלים אחרים, איך נותנים ברבקטו לכלב. במאמר הזה אנחנו הולכים להיכנס לעומק הדברים, ולהסביר בדיוק איך נותנים ברבקטו ואת כל מה שצריך לדעת על זה.

מה זה ברבקטו?

ברבקטו הוא תכשיר נגד קרציות ופרעושים, שמיוצר על ידי חברת MERCK, שהמטה הראשי שלה נמצא בניו ג'רזי, ארצות הברית. החומר הפעיל בברבקטו נקרא פלורלנר fluralaner, והוא חומר הדברה שאושר לשימוש בכלבים ובחתולים על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני, ה-FDA.

איך נותנים ברבקטו?

רוב בעלי הכלבים בישראל ובעולם מכירים ברבקטו בתור טבליות שהכלב צריך לאכול. יחד עם זאת, ברבקטו מגיע גם בצורה של אמפולה שיש לטפטף על הגב. עכשיו נענה על השאלה איך נותנים ברבקטו בלעיסה ואיך נותנים ברבקטו באמפולה.

טבליות ברבקטו

יש לתת טבליית ברבקטו יחד עם האוכל של הכלב. על פי מחקר שטח שנערך בארצות הברית, כ-93% מהכלבים אכלו את הטבליה מרצונם החופשי, בלי שהיה צריך לעשות להם מניפולציות.

במידה והטבליה נשברה או נמעכה, יש לוודא שהכלב אוכל את כל כולה, על מנת לקבל את המינון המתאים של חומר ההדברה הפעיל.

כמו כן, כדאי לדעת שטבליות ברבקטו אינן מכילות גלוטן או דגנים. זה מידע חשוב לכל מי שהכלב שלו מתמודד עם בעיות תזונה כאלה ואחרות.

אמפולות ברבקטו

כדי לשים לכלב אמפולה של ברבקטו, יש להסיט את הפרווה ולחשוף את העור שנמצא בשכמות שלו, ולטפטף כמה טיפות שם ולאט לאט לרדת לאורך הגב שלו.

חשוב לשים בנקודות באמצע הגב כדי שהכלב לא יוכל להגיע לשם עם הפה וללקק את החומר הפעיל.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני