סין שיבטה את "שרלוק הולמס של כלבי המשטרה" כדי לייצר כלבים יעילים יותר

קונשון, שנולד לפני שלושה חודשים, יעבור אימונים אינטנסיביים לאיתור סמים, לאירועים עם קהל רב ולחיפוש אחר ראיות. הוא צפוי להצטרף לשורות המשטרה כבר בעוד שבעה חודשים, כשיהיה רק בן עשרה חודשים
כלב משטרה ומפעיל

מדענים בדרום מזרח סין שיבטו כלב שזכה לכינוי "השרלוק הולמס של כלבי המשטרה". לדברי הסינים, הם עשו זאת במטרה לקצר את עלויות וזמן ההכשרה של כלבי משטרה. כך פורסם היום (רביעי) בתקשורת הסינית.

הכלב, קונשון, שובט מ-DNA של כלב הרחה על ידי חברת סינוג'ן ביוטכנולוג'י מבייג'ינג ועל ידי האוניברסיטה לחקלאות של מחוז יונאן. ההליך נעשה בתמיכת המשרד לביטחון פנים. כך דווח בעיתון גלובל טיימס, שנמצא בשליטת הממשל.

סינוג'ן מקווה להגיע לשיבוט סדרתי של כלבי משטרה במטרה לצמצם באופן משמעותי את זמן ההכשרה והאימונים. כך אמר מנכ"ל החברה ז'או ג'יאנפינג לעיתון הסיני. הוא הוסיף כי עלויות הליך השיבוט הוא מחסום שיש לעבור.

קונשון, שנולד לפני שלושה חודשים, יעבור אימונים אינטנסיביים באיתור סמים, באירועים עם קהל רב ובחיפוש אחר ראיות. הוא צפוי להצטרף לשורות המשטרה כבר בעוד שבעה חודשים, כשיהיה רק בן עשרה חודשים.

על פי הפרסום, אילוף כלבי משטרה נמשך בדרך כלל חמש שנים ועלות האילוף מוערכת בכחצי מיליון יואן (כרבע מיליון שקלים). למרות ההשקעה הרבה, בתחילת הדרך אין שום ערובה שהכלב יצליח לעבור את ההכשרה המפרכת.

העיתון לא פרסם את עלות הליך השיבוט.

בשנת 2005 הצליחו מדענים מקוריאה הדרומית לשבט לראשונה כלב. שנתיים מאוחר יותר, המדינה החלה לשבט לברדור רטריבר לתפקידי הרחת סמים במכס. כך על פי פרסום בצ'יינה דיילי.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני