מגלה עתידות עם זנב: כך מצליח באג'א הקטן לדעת מה יהיה בעתיד בעזרת כדור בדולח

מגלי עתידות, שימו לב - יש כלב שיודע את העתיד בעזרת כדור בדולח הרבה יותר טוב מכם. למרות שאם אתם באמת מגלי עתידות, כנראה ידעתם את זה, לא?
כלב מביט בכדור בדולח

מגלי עתידות, שימו לב – יש כלב שיודע את העתיד בעזרת כדור בדולח הרבה יותר טוב מכם. למרות שאם אתם באמת מגלי עתידות, כנראה ידעתם את זה, לא?

גולש ברשת החברתית Reddit פרסם את התמונה הזאת של הכלב שלו, באג'א, מביט בריכוז אל כדור הבדולח.

My dog can see up to the sidewalk in the reflection of my crystal ball so he watches for people and cars but he looks like he's seeing the future. from r/funny

לדברי הגולש שפרסם את התמונה, SmallRubyTouringHat, ההשתקפויות על כדור הבדולח מאפשרות לכלב לראות את המשך הרחוב, וכך לדעת אם עומד לעבור ליד חלון הבית מישהו מעניין, או כלב לנבוח עליו. למעשה, ככה הוא צופה את העתיד הקרוב, ויודע שיש דברים מעניינים בדרך אליו.

התמונה פורסמה ברשת החברתית ביום שני, והפכה ויראלית. מעניין עם באג'א החמוד ראה את זה מגיע.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני