תיעוד קשה: הכניסה את הכלב שלה למייבש – ושידרה באינסטגרם

צעירה העלתה תיעוד שלה מכניסה את הכלב הקטן שלה למייבש הכביסה ומפעילה אותו. גולשים באינטרנט מותחים ביקורת קשה, אבל את חברים שלה זה דווקא הצחיק
צילום מסך

צעירה סופגת מאתמול (שבת) ביקורת קשה לאחר שצילמה את עצמה בשידור ישיר באינסטגרם כשהיא מכניסה את הכלב שלה למייבש הכביסה, ומפעילה אותו. על פי החשד, היא עשתה זאת יותר מפעם אחת.

השידור המזעזע התפרסם לאחר שגולשת ברשת טוויטר פרסמה חלק מהשידור בחשבון שלה וביקשה שמי שמכיר את הצעירה יפנה למשטרה. "בבקשה שמישהו יפנה למשטרה על הילדה הזאת, יש אנשים שלא ראויים לחיות מחמד. זו התעללות לחלוטין", ציינה הגולשת בטוויטר.

בסרטון שפרסמה נראית הצעירה אומרת "אוקי, אני הולכת לעשות את זה, אני הולכת להחזיר את התחת שלו למייבש", בזמן שהיא צוחקת. לאחר מכן היא הוסיפה "הוא אוהב את זה! תראו! הוא אוהב את זה!", לפני שהיא פותחת את דלת המייבש, ומכניסה בכוח את הכלב פנימה.

לאחר מכן היא הפעילה את המייבש למשך כמה שניות, שבמהלכן ניתן לשמוע את הכלב הקטן נחבט נגד תוף המייבש בשל הסיבובים שלו. הצעירה פתחה את הדלת כשהיא צורחת משמחה, כשהכלב בורח מהמייבש ומתחבא מתחת לשולחן.

הציוץ בטוויטר הפך לויראלי, והגולשים זעמו על הצעירה שהכניסה את הכלב למייבש. "אני מקווה שנמצא את האישה הנוראית הזאת ושהיא תשב בכלא.. לא אכפת לי אם היא קטינה או לא, היא צריכה לשבת בכלא", כתב אחד הגולשים.

"לא רק שהכלב סובל, ומי שעשתה את זה נהנית מההתעללות, אלא גם כל החברים שלה בצ'ט צוחקים מזה. העולם הזה דפוק", כתב גולש אחר.

לא ברור מה עלה בגורלה של הצעירה המתעללת. הניסיונות של מגזין כלבים לאתר אותה ולשוחח איתה עלו בתוהו.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני