לקראת החידוש של "היפיפיה והיחפן", נראה שדיסני למדו את הלקח

חברת הענק לקחה כלב מעורב מאומץ ממקלט באריזונה להיות הכוכב של הסרט החדש שלה "היפהפייה והיחפן". הסרט החדש לא יהיה מצויר כמו הסרט המקורי
הכלב שמככב ביפהפיה והיחפן של אולפני דיסני

דיסני מכירה היטב את הביקורת שספגה (ובצדק) לאחר שפרסמה סרטים שמככבים בהם בעלי חיים שונים, והיא הטמיעה אותה בצילומי הסרט "היפיפיה והיחפן". זה החל עם "101 כלבים וגנבים", שגרם לגל של קניית כלבים דלמטיים – ולהפקרתם במקלטים לבעלי חיים נטושים לאחר זמן קצר בשל חוסר התאמה. ביקורת דומה הייתה גם עם להציל את נימו, שגרם לרבים לרצות את הדג הספציפי הזה.

לפחות נראה שדיסני למדו את הלקח.

חברת הענק לקחה כלב מעורב מאומץ ממקלט באריזונה להיות הכוכב של הסרט החדש שלה, היפיפיה והיחפן. הסרט החדש לא יהיה מצויר כמו הסרט המקורי.

מונטה, טרייר מעורב בן שנתיים יגלם את דמות היחפן בסרט, שצפוי להיות מוקרן בהקרנת בכורה בשירותי הסטרימינג "דיסני+" בחודש נובמבר.

הכלבלב החמוד הועבר באפריל 2018 ממקלט לבעלי חיים בניו מקסיקו לעמותת HALO למען בעלי חיים בפיניקס. הוא היה כלב אהוב על עובדי המקלט בזכות ההתנהגות שלו והנשיקות הרטובות שהעניק להם, כך אמרה מנהלת המקלט הת'ר אלן.

מונטה,, היחפן החדש מהסרט היפיפיה והיחפן
מונטה, היחפן החדש \\ צילום: מתוך טוויטר

היא הוסיפה כי קבוצה של מאלפים מהוליווד התאהבה במונטה, ואחד מחברי הקבוצה אף אימץ אותו לביתו. למרות שהוא עומד להיות כוכב גדול, מונטה עדיין נהנה מחיים נורמליים של כלב אהוב, שמקבל את כל מה שכל כלב אוהב לקבל: אוכל, טיולים וליטופים כל היום.

מי שמדובב את היחפן בסרט יהיה לא אחר מאשר חובב הכלבים ג'סטין ת'רו. את תפקיד היפהפייה תשחק קוקר ספאנייל בשם רוז, ותדובב אותה טסה תומפסון.

כל הכלבים מצאו בתים חדשים

מועדון המעריצים הרשמי של דיסני, D23, הודיע כי כל צוות הכלבים שהשתתף בסרט היפיפיה והיחפן מצא בתים חדשים ואוהבים לאחר סיום הצילומים.

הסרט המרגש של אולפני דיסני הפך מהר מאוד לסרט אהוב על אוהבי בעלי חיים בכלל ואוהבי כלבים בפרט. הסרט, שגם בגרסה הראשונה שלו, שיצאה לאור בשנת 1955, ריגש מיליוני אנשים ברחבי העולם – רק השתבח עם השנים.

אנחנו במגזין כלבים ממליצים לכל אוהב כלבים לראות את הסרט הזה, בייחוד עם הילדים. אין ספק שמדובר בסרט שהם לא ישכחו הרבה זמן.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני