רויאל קנין משיקה מארזים חדשים לגורי כלבים

ענקית התזונה לכלבים רויאל קנין משיקה מארזים מיוחדים לגורי כלבים עם המון דברים טובים בפנים
רויאל קנין לגורים

חברת המזון לבעלי חיים רויאל קנין משיקה מארזים חדשים לגורי כלבים. זאת, במטרה לעודד תזונה נכונה מהרגע הראשון.

המארזים החדשים מכילים שק מזון יבש המותאם לשלב הגורות, 2 פאוצ'ים של מזונות רטובים מותאמים ומגוון אביזרים, כל זאת במחיר שק המזון בלבד. 

'רויאל קנין' (Royal Canin), היצרנית הצרפתית של מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, חוזרת בקמפיין "חיים בריאים מהרגע הראשון" לעידוד מודעות לצרכים התזונתיים והתפתחותיים בשנה הראשונה לחייו של הגור.

המארז מיועד לבעלי גורי כלבים או למי שבכוונתו לאמץ אותם, על מנת לעודד אימוץ אחראי ולפתח הרגלי תזונה נכונים התומכים בבריאות חיות המחמד.

הקמפיין ילווה בהשקת מארזים המכילים מזון יבש מותאם לשלב הגורות ו-2 פאוצ'ים של מזונות רטובים מותאמים, קערת מזון, כוס מדידה, צעצוע לחתול/שמיכה לכלב ועלון מידע לגורים.

לאיזה כלבים מתאים המארז?

המארזים לגורי כלבים כוללים שני סוגים ומיועדים לכלבים עד הגעה לבגרות – 10 חודשים לגזעי צעצוע ועד שנתיים לגזעי ענק: 

  • מארז אסקטרה סמול פאפי – מזון לגור כלב מגודל קטן מאוד (גודל בבגרות עד 4 ק"ג) 
  • מארז מיני פאפי – מזון לגור כלב מגודל קטן (גודל בבגרות עד 10 ק"ג)

מחיר המארז

מארז גורי הכלבים במחיר מומלץ לצרכן של 95 ש"ח, אך המחיר הסופי נקבע על ידי הקמעונאי בלבד. 

את המארזים ניתן להשיג בחנויות נבחרות המתמחות במזון לחיות מחמד ובמרפאות הווטרינריות ברחבי הארץ במהלך חודש נובמבר או עד גמר המלאי. 

רויאל קנין לגורים
המארז של רויאל קנין לגורי כלבים \\ צילום: יח"צ רויאל קנין

לדברי ד"ר פול סלון, וטרינר מוסמך ומנהל הקשרים המדעיים ב'רויאל קנין' ישראל: "תזונה מותאמת מהרגע הראשון תומכת בהתפתחות המערכת החיסונית של הגורים ומסייעת בהגנה מפני זיהומים סביבתיים".

הוא הוסיף כי להחלטות אלו השפעות ארוכות טווח ומשמעותיות על בריאות הגורים, ו"הם מהווים אבן יסוד לחיים בריאים בבגרות ומעניקים לגוף את כל הדרוש לגדילה ולהתפתחות אופטימלית. מומלץ כמובן גם לתת לגורים "מזון לנפש", לשחק איתם, ללטף, במיוחד בשלבים הראשונים של היכרות וביסוס היחסים." 

כריסטיאן טאשב, מנכ"ל 'רויאל קנין' ישראל מוסיף: "חיות המחמד הופכות את העולם שלנו לטוב יותר, ולכן בחברת 'רויאל קנין' מאמינים שזו האחריות שלנו ליצור עולם טוב יותר עבורן דרך העזרה שלנו להעניק להן חיים ארוכים ובריאים באמצעות תזונה בריאה ומתאמת (Health Nutrition) ואנו רואים חשיבות עליונה להעניק להם את הצרכים התזונתיים וההתפתחותיים." 

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני