בוחרים חבר על ארבע ביום אימוץ מיוחד

נצלו את יום החופש כדי לאמץ חבר חדש על ארבע, ביום אימוץ מיוחד

עמותת 'בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם' וחברת 'רויאל קנין' מזמינות את הציבור לאמץ כלב ביום הבחירות, בהפנינג אימוץ מיוחד שיתקיים מחר (שלישי) בין השעות 12:00 ל-16:00 בבר גגרין בתל אביב, קיבוץ גלויות 13.

יום הבחירות הוא הזדמנות נוספת לאמץ חבר על ארבע ולמצוא בית חם לכלב/ה, לכן כל מי שיגיע לאמץ כלב/ה ביום זה, יקבל חבילת אימוץ מלאה מ'רויאל קנין' בשווי של כ-150 ₪ הכוללת שק מזון, קערת שתייה ורצועה. 

ניתן לאמץ כלב גם באתר yad4, המאגר הארצי המוביל בישראל לאימוץ כלבים, המאגד תחתיו מעל 65 עמותות לכלבים וחתולים בארץ מצפון עד דרום.

"עמותות בעלי החיים בכלל ואנו בפרט, נמצאות בתקופה קשה ומתמשכת של מחסור באימוצים", אומרת אורנית קס, יו"ר עמותת 'בשביל בעלי החיים הדרך לבית חם'. 

ד"ר ליאת מורגן מייסדת אתר יד4 יחד עם קריסטיאן טאשב, מנכ"ל רויאל קנין ישראל \\ צילום: אתי בן דוד

"ישנה חשיבות רבה למציאת בית חם במיוחד לקראת החודשים הקרים. אנו שמחים לנצל את יום הבחירות, שהוא יום השבתון הגדול במדינה, וקוראים לאנשים להגיע בהמוניהם ולבחור גם בכלב או בכלבה ולהעניק להם בית חם ומשפחה."

קריסטיאן טאשב, מנכ"ל רויאל קנין ישראל מוסיף: "אנו גאים על שיתוף הפעולה עם עמותות למען בעלי חיים וביניהן עמותת "בשביל בעלי החיים". אנו מעודדים אימוץ אחראי למניעת נטישה, ושמחים להיות חלק מהרגעים המאושרים בהם כלבים וחתולים מוצאים בית חדש ומביאים שמחה למאמצים החדשים."

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני