אלה הזוכים בתערוכת הכלבים בחולון

בתערוכת הכלבים שהתקיימה בסוף השבוע בחולון, השתתפו כ-1,000 כלבים מגזעים שונים, ובהם כלבי רועים, טריירים, שנאוצרים, פינצ'רים, כלבי דוברמן, כלבי דוגה ומולוסים, כלבי תחש, כלבי ציד, כלבים זעירים כלבי רוח ועוד.

לצד מבקרים רבים שהגיעו לקחת חלק בחגיגת אהבה לכלבים. בתערוכה שפט פאנל שופטים בינלאומי מכובד מאיטליה, גיאורגיה, קפריסין וישראל, אשר שפטו את הכלבים על פי מבנה גופם, תנועתם, אופיים, פרוותם ועוד.

הכלבים התחרו על תארים בזירות הגזע ולאחר מכן המנצחים התחרו במקצי הזירה המרכזית שכללה תחרות זוגות, קשישים, גורים וצעירים.

את המקום הראשון קטף לייקלנד טרייר מקבוצת הטריירים. הוא זכה בתואר 'כוכב התערוכה' ושייך לגידול ובעלות של אולגה אלקסשינה מרוסיה.

הזוכה במקום הראשון

הסגנית הראשונה היא כלבת בולדוג אנגלי מגידול ובעלות כחול-לבן של אבי מלאך. במקום השלישי נמצא דקל זעיר קצר השיער מרוסיה גם הוא, מגידול של ליליה איגטובה ובבעלות דן סימקין וסבטה לוקובקינה.

הזוכה במקום השני

לדברי טל יפה, דובר ההתאחדות הישראלית לכלבנות: " מזג האוויר המאתגר לא הפריע למאות המשתתפים לחגוג אהבתם לחברינו הטובים ביותר, כחלק מאורח חיים עיקש במלאכת הטיפוח, השימור והדאגה לרווחת הכלבים."

הזוכה במקום השלישי

לדברי דורון ראכלין, יו"ר ההתאחדות הישראלית לכלבנות: ״תערוכות הכלבים מאפשרות לנו להרחיב את הקהלים הנחשפים לכלבנות המתועדת, האחראית והמבוקרת שמטרתה שימור תכונות אופי ובריאות לחברינו הטובים ביותר.״

קריסטיאן טאשב, מנכ"ל רויאל קנין ישראל מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ההתאחדות לכלבנות. זו שנה רביעית שרויאל קנין ישראל משתפת פעולה עם ההתאחדות בפעילות חינוך והסברה וכן בתערוכות בינלאומיות".

"אנו מאמינים כי יש חשיבות לקיומה של  כלבנות גזעית בישראל כל עוד הכוונה היא לכלבנות מתועדת ומבוקרת. אנו מקווים להמשך שיתוף הפעולה ההדוק בינינו ולאירועים שמהווים חגיגה אמיתית ומשמחת עבור מגדלי הכלבים המתועדים בישראל", הוסיף.

צילומים: יגאל פרדו

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני