כלב עשה צרכים בבית, השכן הרג אותו במכות פטיש

"היה צריך להוציא אותו החוצה ולהרדים אותו", אמר החשוד לשוטרים שהוזעקו למקום, והראה להם את הכלב המנוח. בית המשפט הוציא לו צו הרחקה מהמקום
החשוד בהריגת כלב שעשה צרכים בבית

אדם נעצר בחשד שהיכה כלב למוות באמצעות פטיש בגלל שכעס על שעשה צרכים בתוך הבית. משטרת מחוז קולומביה בג'ורג'יה, ארצות הברית, עצרו ביום שבת את בראנדון ג'.אי שירר, 31, שהואשם בהתעללות בבעלי חיים ובגרימת מוות לבעל חיים, התעללות בבית וגניבה.

בהודעה שפורסמה אתמול (שני) לכלי התקשורת המקומיים, השריף רוג'ר בראנדנר אמר כי אנשיו עצרו את שירר לאחר שקיבלו דיווח מאישה שטענה שהוא נכנס לביתה כועס ועצבני, והרג את הכלב שלה בפטיש.

[wpinsertinpostad id="vnacb5c77d0422126c"]

השוטרים מצאו את שירר, שאמר להם כי הוא היה עצבני משום שהכלב השתין ועשה צרכים בתוך הבית, וכי הוא "היה צריך להוציא אותו החוצה ולהרדים אותו". הוא הודה בפני החוקרים כי היכה את הכלב, ואף הראה להם את מקום הכלב המנוח.

בתום הדיון הראשון שנערך בבית המשפט בעניינו של שירר, נקבעה לו ערבות בגובה של אלפיים דולרים בלבד. נאסר עליו ליצור קשר עם כמה בני אדם בביתם או במקום עבודתם. הוא יוכל לבקר בביתו פעם אחת בלבד כדי לקחת את החפצים שלו, בליווי משטרה. הוא צפוי לעמוד בפני שופט פעם נוספת ביום חמישי.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני