לא להאמין: כלבה בריאה הורדמה רק כדי שתוכל להיקבר עם הבעלים שלה

אישה אחת מארצות הברית ביקשה להיקבר יחד עם הכלבה האהובה שלה. כאשר היא מתה, הכלבה הייתה במצב בריאותי טוב. זה לא הפריע למשפחתה למלא את בקשת המנוחה ולהרוג את הכלבה
שי טסו

מסתבר שישנן כמה מדינות בארצות הברית שמאפשרות להיקבר יחד עם חיית המחמד. על פניו אולי יש בעלי כלבים שירצו להיות עם החבר הטוב ביותר גם בקבר, אבל כפי שניתן ללמוד מהמקרה הבא – לעתים הכלבים מובלים למותם למרות שיכול לחיות עוד חיים ארוכים.

בעלת כלב גרמה להרדמה של הכלבה הבריאה שלה, רק כדי שניתן יהיה לקבור אותו יחד איתה כשתמות. אמה, כלבת שי-טצו מעורבת, הורדמה וגופתה נשרפה למרות מאמצים של פעילים רבים לזכויות בעלי חיים למנוע את ההרג המיותר.

עובדי מקלט לבעלי חיים בווירג'יניה ניסו במשך שבועיים לשכנע את קרוביה של האישה המנוחה שלא לקיים את בקשתה האחרונה. עם זאת, המאמצים שלהם לא נשאו פרי והכלבה הורדמה.

"הצענו להם להעביר לנו את הכלבה מספר רב של פעמים, בגלל שזה כלב שאנחנו יודעים שנוכל למצוא לו בית מהר", אמרה קארי ג'ונס, מנהלת שירותי הוטרינריה של צ'סטרפילד. "בסופו של דבר הם הגיעו ולקחו את הכלב".

אמה הורדמה, גופתה נשרפה והאפר הועבר לקרוביה של האישה המנוחה לקבורה.

חוקי וירג'יניה רואים בחיות מחמד כרכוש, כך שווטרינרים מורשים להרדים אותם על פי בקשת הבעלים שלהם. בבית הקברות הלאומי בווירג'יניה יש חלקה מיוחדת לחיות מחמד.

תוכן עניינים

שתפו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

.

רשתות חברתיות

הכי פופולרי

הכי חם

כתבות שאולי יעניינו אותך

פתח תקווה: כנס מיוחד לבעלי כלבים

עיריית פתח תקווה תקיים כנס מיוחד לבעלי כלבים, הכולל טיפים לאילוף, תזונה נכונה עם שי לכל משתתף או משתתפת שיבואו לכנס. התרומה של חיות המחמד לשיפור המצב הבריאותי והנפשי של בני אדם ידועה זה מכבר, אולם רק לאחרונה, מאז פרוץ המלחמה, נוכחנו לראות עד כמה תורמים הכלבים בחזית ובקרבות, בבתי החולים ובמחלקות השיקום, ואפילו הכלבים בבתים המסייעים בעידוד והרגעה של המשפחות המפונות ושל האזרחים בעורף. מתוך כוונה להעניק להם חזרה, יזמה עיריית פתח תקווה כנס

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק שלנו

ולעוד אלפי הורים לכלבים שמשתפים ועוזרים אחד לשני